Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عدالت حاجی پور عصر پنج شنبه در بازدید نایب رئیس مجلس از مناطق سیل زده کلیبر گفت: از ۱۴ تا ۱۶ مردادماه شاهد آتش‌سوزی در جنگل‌های قره‌داغ بودیم که بعد از سه روز با کمک خدای متعال و تلاش نیروهای مردمی، هلال‌احمر، بسیج، نیروی انتظامی، منابع طبیعی و دستگاه‌های عضو مدیریت بحران و حمایت‌های نماینده موفق به مهار آتش‌سوزی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از ظهر روز یک‌شنبه؛ ۱۷ مرداد در کم‌تر از ۳۰ دقیقه ۷۴ میلی‌متر بارش داشتیم، به دنبال آن سیل رخ داد که منجر به فوت سه تن و خسارت هنگفت به اموال مردم و زیرساخت‌های زیربنایی شد.

حاجی پور ادامه داد: راه ارتباطی ۱۲ روستا و ۲۰ دهنه پل تخریب شده که ۳۰ میلیارد تومان خسارت برآورد شد. ۲۵ میلیارد تومان خسارت به شبکه‌ی آب‌رسانی ۵ روستا و تصفیه‌خانه‌ی شهید لشکری وارد شد.

وی با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان خسارت به شبکه‌ی گازرسانی ۱۰ روستا وارد شد، افزود: ۱۲۳ میلیارد تومان و ششصد میلیون تومان خسارت به بخش کشاورزی و دامی وارد شد.

فرماندار کلیبر افزود: سه میلیارد تومان خسارت به حوزه‌ی برق و مخابرات وارد شد. تعداد ۱۲ دستگاه خودرو سواری، ۲ دستگاه تراکتور و تعدادی ادوات کشاورزی به ارزش ۳ میلیارد تومان خسارت دیده‌اند. همچنین ۲۱ میلیارد تومان هم اماکن و تأسیسات روستایی خسارت دیده است.

کد خبر 5279936

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب فرمانداری کلیبر خسارات سیلاب ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر واکسن کرونا مراسم عزاداری آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان عکس استانها اردبیل واکسیناسیون میلیارد تومان خسارت تومان خسارت وارد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از قلع و قمع ۴۸بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان طی هفته جاری خبر داد.

حجت‌الله رئیسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از تعداد ۴۸ بنای غیرمجاز ۱۸ مورد در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ و مابقی در راستای اجرای احکام قطعی قلع و قمع شد که با تخریب این بناهای غیرمجاز تقریباً سه هکتار از اراضی کشاورزی از توابع بخش مرکزی و زاینده رود این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این عملیات در خصوص جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اجرا شده است.

رئیسی ادامه داد: این بناهای غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه‌سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان سامان و نیروی انتظامی اجرا شده است.

وی با تاکید بر حفظ کاربری اراضی و اهمیت پیشگیری از تغییرکاربری ها گفت: دو دوره آموزشی ترویجی حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ها با تدریس کارشناس مسئول حفظ کاربری جهاد کشاورزی طی سال گذشته برگزار شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی، قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تخلفات تغییرکاربری غیرمجاز و خردشدن اراضی کشاورزی و به خطر افتادن امنیت غذایی برای کشاورزان بیان شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله