Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از گروه دارویی برکت، به دنبال اعلام نیاز وزارت بهداشت و به وجودآمدن شرایط بحرانی و کمبود سرم در مراکز درمانی و پزشکی و مشکلات به وجود آمده برای مردم، گروه دارویی برکت اقدام به خرید و واردات ۳ میلیون سرم تزریقی به کشور برای رفع نیاز داخلی کرد.

براساس این گزارش، ۴۸۰ هزار سرم روز گذشته به کشور رسید و تا ظهر امروز تحویل وزارت بهداشت شد و بیش از ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون سرم دیگر نیز طی روزهای آینده از مبادی گمرکی ترخیص و تحویل این وزارتخانه خواهند شد تا در اختیار مردم و کادر سلامت قرار بگیرد.

گروه دارویی برکت اعلام کرد: سیاست گروه دارویی برکت تأمین نیاز فوری و حیاتی مردم در حوزه‌های دارویی از هرطریق ممکن است.

طبق این گزارش، این مجموعه از ابتدای شیوع ویروس کرونا درسال ۹۸ در کنار و به موازات سرمایه‌گذاری و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان جوان برای تولید داخلی و به دست آوردن دانش و تکنولوژی ساخت داخلی تمام اقلام دارویی و بهداشتی و تجهیزات موردنیاز مردم و کسب عزت و افتخار برای کشور مانند راه‌اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک، دستیابی به اولین واکسن ایرانی کرونا و تولید انبوه آن، ساخت و تولید کیت‌های تشخیص فوری کرونا به عنوان یکی از اولین نهادها اقدام به واردات قابل توجه این محصولات و اقلام دارویی و بهداشتی و تأمین نیازهای فوری و حیاتی مردم کرده و بر ادامه این دو مسیر موازی با اولویت رفع نیاز داخلی و حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان تاکید دارد.

برچسب‌ها کرونا بنیاد برکت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بنیاد برکت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا بنیاد برکت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گروه دارویی برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ متخصص بیماری‌های داخلی و مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در استان همدان ۲۶۹ بیمار مبتلا به هموفیلی داریم که ۱۹۴ نفر از آنها نیازمند دریافت دارو به صورت مستمر هستند.

طوس کیانی افزود: این بیماری نوعی اختلال در خونریزی به طور وراثتی است و بیشتر با علائم کاهش انعقاد خون و کبودی‌های بدن پس از ضربه مشخص می‌شود.

به گفته این متخصص داخلی، هموفیلی با خونریزی مفصلی و تغییر شکل مفاصل و گاهی گوارشی و مغزی همراه می‌شود.

دکتر کیانی افزود: راه درمان این بیماری دریافت فاکتور‌های خونی به ویژه فاکتور‌های ۸ و ۹ است که از فراوده‌های خونی در کشور ما هم تهیه می‌شود و با تزریق به بیمار منتقل می‌شود، تا آنزیم‌های خون مبتلا به هموفیلی مشابه افراد سالم شود.

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟