Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در حالی که پیک پنجم کرونا همچنان رو به افزایش است، شروع دوباره طرح شهید سلیمانی نوید بخش اقدامات گسترده در حوزه مقابله با این ویروس و پایان پنجمین پیک آن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد، از روز نخست شیوع کرونا تاکنون، در تمامی عرصه‌ها، بسیج از پیشتازان مقابله با کرونا بود و بسیجیان با کارها و فعالیت‌های جهادی خود، به صورت یکپارچه در مقابله با این ویروس منحوس مشغول به کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر هم تمامی اقشار بسیج هر یک در حیطه فعالیت‌های تخصصی خود به فعالیت و خدمت به مردم پرداختند و هر کجا و هر بخشی را که نگاه می‌کردیم، حضور فعال بسیجیان را مشاهده می‌کردیم.

امروز هم با وجودی که پیک پنجم کرونا همچنان یکه تازی می‌کند و قربانیان زیادی از مردم در نقاط مختلف کشور گرفته به گونه‎ای که هر روز شاهد شکسته شدن رکورد مبتلایان و بالا رفتن آمار مرگ و میر در برخی روزها هستیم، بسیجیان همچنان در زمینه پیشگیری و درمان این ویروس منحوس فعالیت دارند.

همانگونه که در روزهای نخست این بیماری با وجود فراگیر شدن ترس از کرونا، بسیجیان شجاعانه با حضور در بیمارستان‌ها به یاری کادر درمان پرداختند و بسیج جامعه پزشکی به صورت تخصصی مشغول درمان بیماران بود، امروز هم بسیج همچنان در خط مقدم قرار دارد و ایثارگرانه در حفظ جان مردم تلاش می‌کند.

تمام ظرفیت سپاه و بسیج در استان مرکزی برای کمک به بخش سلامت به میدان آمددستور سرلشکر موسوی برای بسیج تمام امکانات ارتش در خدمت رسانی به مردمابلاغ آماده باش و بسیج امکانات و ظرفیت‌های نیروهای مسلح برای مقابله با کرونا از سوی سرلشکر باقری

در این بین اما طرح شهید سلیمانی تجربه بسیار خوبی از استفاده ظرفیت گسترده بسیج در مقابله با این ویروس منحوس بود و با اجرای آن در پیک‌های قبل، شاهد کنترل بیماری در سریع‌ترین زمان ممکن بودیم.

شیوع پیک پنجم و فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با در اختیار قرار گرفتن تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، سبب شد تا این طرح موفق دوباره به میدان وارد شده و تمام ظرفیت بسیج وارد میدان مقابله با این بیماری شود.

از امروز نیروهای بسیجی در نقاط مختلف استان یزد وظیفه خطیر پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس را دوباره در دستور کار خود قرار داده و در راستای رعایت پروتکل‌ها، شناسایی بیماران و تشدید نظارت بر شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

در کنار این اقدام جهادی، همچنان بسیج رویکرد خیری خود را ادامه داده و با برگزاری مداوم رزمایش‌های کمک مومنانه و مواسات، بسته‌های معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

اقدامی که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون شاهد آن بودیم و از کارگاه‌های خانگی تولید ماسک و گان گرفته تا برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه و توزیع صدها هزار بسته معیشتی در بین مردم و اهدای هزاران جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند، از سوی بسیج در جامعه انجام شد.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با این ویروس ویروس منحوس پیک پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود