Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@22:28:58 GMT

شرایط مهاجرت پرستاران به کانادا در سال 2021

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۰۲۴۰

 

یکی از مشاغل پرطرفدار در کانادا، شغل پرستاری است. کانادا کشوری با اقتصاد رو به رشد و همچنین دارای شرایط کاری مناسبی برای پرستاران است. این موضوع کانادا را به یکی از بهترین مقصدها برای پرستارانی که قصد مهاجرت دارند، تبدیل کرده است.

همان گونه که می‌دانید، مهاجرت به کشورهای مختلف از هر طریقی دارای شرایط و روش‌های خاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجرت پرستاران به کانادا نیز از شرایط خاصی برخوردار است. موسسه میرداماد در تلاش است که آگاهی لازم در مورد مهاجرت به کانادا به‌ صورت کامل برای شما بازگو کند. با این موسسه در تماس باشید و از مشاوره‌ آنها استفاده کنید

 

شرایط مهاجرت پرستاران به کانادا

اگر شما پرستار هستید و قصد مهاجرت به کانادا دارید، اول از همه باید مدرک تحصیلی معتبری داشته باشید. این مدرک باید در رشته‌ مربوط به شغل پرستاری از یک موسسه یا دانشگاه معتبر در کشور باشد.

همچنین شما می‌بایست در سازمان‌های بهداشتی و درمانی کشور خود عضویت داشته باشید. سابقه کاری نیز در این زمینه می‌تواند تعیین کننده باشد.

در صورت داشتن شرایط توضیح داده شده، شما می‌بایست مدارک تحصیلی، مدرک ‌شناسایی، پاسپورت، شناسنامه، کارت‌ملی، مدرک زبان و ... را ترجمه کنید.

 در مرحله بعد باید برای کشور کانادا ارسال کنید. در آن جا سازمان NNAS مدارک شما را مورد بازبینی قرار می‌دهد. شرایط این ارزیابی ممکن است در شهر‌های مختلف کانادا با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

پرستارانی که قصد مهاجرت دارند، می‌بایست بر دانش زبان انگلیسی تسلط داشته باشند. داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره هفت معقول به نظر میرسد.

پس از انجام این مراحل شما باید منتظر پاسخ از سمت سازمان NNAS کانادا باشید. در صورت قبول شدن شرایط شما توسط این سازمان به شما اعلام می‌گردد. بعد از آن می‌توانید وارد کشور کانادا شوید. بعد از آن شما پرستاران عزیز باید دوره‌های لازم جهت اجازه مهاجرت به کانادا و شروع کار را بگذرانید.

موسسه میرداماد جهت مشاوره برای مهیا و ترجمه کردن هر چه بهتر مدارک مورد نیاز، برای ارسال به کانادا آماده است. افزایش احتمال قبولی توسط سازمان NNAS کانادا مشاورین ما در موسسه‌ میرداماد آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما می‌باشند.

آزمون پذیرش مهاجرت پرستاران به کانادا

پس از پذیرفته شدن در ارزیابی کانادا و دریافت اجازه ورود، شما باید در آزمون‌های پرستاری کشور کانادا شرکت کنید. این آزمون‌ها در برخی از کشور‌های دیگر نیز برگزار میگردند. شما می‌توانید یا در آن کشور‌ها و یا در خود کشور کانادا آزمون بدهید.

پس از آزمون‌ها، شما میتوانید برای دریافت اقامت و ویزای دائم در این کشور اقدام نمایید. همچنین با دریافت پیشنهاد کار از یک کارفرما اقامت موقت کسب کنید. برای دریافت اقامت موقت لازم است کارفرما نیز مراحلی را انجام دهد. بعد از آن اقامت موقت و اجازه کار در کشور کانادا برای شما صادر می‌گردد.

همچنین برای انتخاب بهترین روش برای گرفتن اقامت پس از قبولی در آزمون، می‌توانید با مشاورین تخصصی موسسه‌ میرداماد در این زمینه گفتگو کنید.

شغل پرستاری در کشور کانادا به چهار دسته‌ تقسیم می‌شود

پرستاران تخصص پرستاران سلامت روانی پرستاران روانپزشکی پرستاران در زمینه  RPN  حقوق پرستاران در کشور کانادا

پرستاران در کشور کانادا دارای درآمد خوبی می‌باشند. این درآمد در هر یک از استان‌ها و شهر‌های مختلف این کشور می‌تواند متفاوت باشد. به طور میانگین پرستاران در این کشور مبلغی بین 50 تا 60 هزار دلار در سال را به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند.

هزینه مهاجرت پرستاران به کانادا

کانادا یکی از وسیع‌ترین کشورها‌ی جهان می‌باشد. با این وجود جمعیت کمی را دارد. نرخ بیکاری در کانادا بسیار پایین می‌باشد. افراد می‌توانند با توجه به مدرک تحصیلی و مهارت خود به ‌راحتی در کانادا مشغول به ‌کار شوند.

همان گونه که اطلاع دارید مهاجرت هزینه‌ بر است، با توجه به نوع مهاجرت این هزینه‌ها متفاوت است. مهاجرت پرستاران به کانادا در همان مراحل ارزیابی مدارک، هزینه‌ای حدود 600 تا 700 دلار کانادا دارد.

مابقی هزینه‌ها مرتبط با هزینه‌های تحصیل و دوره‌های مورد نیاز کانادا می‌باشد که بسته به نوع دانشگاه هزینه‌ها متفاوت است.

هزینه‌ ویزا نیز بستگی به نوع ویزا دارد که اگر ویزا تحصیلی باشد 150دلار هزینه دارد. اگر ویزا کاری باشد، 155 دلار هزینه دارد.

کلام اخر

کانادا یکی از مهاجر پذیرترین کشورهاست. بخش بزرگی از جمعیت این کشور را مهاجران تشکیل می‌دهند. موسسه میرداماد با داشتن وکلای‌ تخصصی، در تلاش است که در زمینه‌ مهاجرت از تمامی روش‌های ممکن همراه شما باشد.

برای پرسیدن سوالات خود در رابطه با مهاجرت پرستاران به کانادا وشرایط تحصیل در کانادا می‌توانید با مشاورین موسسه که همواره آماده پاسخگویی به شما هستند در ارتباط باشید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مهاجرت به کانادا تحصیل در کانادا مهاجرت پرستاران به کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

دیگر خبرها

  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران