Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادی پور هنوز به تمرینات تیمش اضافه نشده است.

اردوی آماده‌سازی تیم والیبال اسکرا بلهاتوف در غیاب سرمربی صرب و ستاره ایرانی این تیم آغاز شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، اردوی آماده‌سازی تیم «اسکرا بلهاتوف» برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر والیبال لهستان در غیاب اسلوبودان کواچ و میلاد عبادی‌پور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین‌های تیم اسکرا پس از تعطیلی 111 روزه پلاس لیگا و در غیاب برخی بازیکنان ملی‌پوش آغاز شده است.

اسلوبودان کواچ که هدایت تیم ملی صربستان را بر عهده دارد پس از مسابقات قهرمانی اروپا و میلاد عبادی‌پور که کاپیتان تیم ملی ایران است نیز پس جام ملت‌های آسیا به تیم خود ملحق خواهند شد.

یکی از نکات جالب در تیم اسکرا برای فصل جدید این است که مسئولان پلاس لیگا قصد دارند، ویدئوهایی از این حال و هوای بازیکنان و جو تیم پیش از شروع بازی و در رختکن به هواداران نشان دهند تا از نزدیک در جریان کارهای روزانه این تیم به عنوان یک مجموعه موفق و جذاب قرار بگیرند.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات حمید عبداللهی در طرفداری: تصمیمات تراکتور تحت تاثیر فضای مجازی است! سوقصد به جان داور لیگ برتری؟ | با ماشین، رضا کرمانشاهی را زیر گرفتند و فرار کردند ولادمیر آلکنو: مشکل اصلی ما سرویس بود، کمر تیم شکست؛ من فکر کردم معروف سرویس بهداشتی رفته است شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان تحقق یک رویا؛ احتمال هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در فصل آینده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت