Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی عصر پنجشنبه در مجمع مطالبه گری استان سمنان به میزبانی فرهنگسرای کومش سمنان ضمن بیان اینکه جوانان به‌عنوان یکی از نکات بسیار مهم در فرمایش‌های رهبری طی سنوات گذشته و بیانیه گام دوم تأکید شده است چراکه جوانان مرکز و مظهر انرژی پتانسیل قوی و ظرفیت بالا هستند، ابراز داشت: تعامل ارتباطات با جوانان برکات دارد و به این مهم واقف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه مطالبه صرفاً دعوا و خشونت نیست و در راستای حرکت به جلو است، افزود: در استان سمنان محوریت ولایت‌فقیه وجود دارد که اکثریت مطالبه پیشگیرانه و برای رفع مشکلات خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در یک پروسه هدایت و حمایت حتماً مطالبه نیز دیده می‌شود، ابراز داشت: زمانی کار به اینجا رسید حتماً شنیدن نقطه نظرات در رأس امور ائمه جمعه خواهد بود که آیت‌الله شاهچراغی به‌خوبی این مهم را محقق کردند.

مطیعی بابیان اینکه امیدواریم در جمع مطالبه گران بتوانیم صحبت‌های کاری به دور تشریفات بشنویم، تصریح کرد: کار اگر کارشناسی صورت گیرد حتماً مفید خواهد بود لذا انتظار می‌رود این مهم در دستور کار قرار گیرد چراکه امیدوار کردن مردم و افق روشن آینده در بیانیه گام دوم ترسیم‌شده است.

وی بابیان اینکه مطالبات اگر جنجال‌آفرین و التهاب آور در جامعه باشد دلیلی بر اولویت آن‌ها نیست، افزود: باید مطالبات را طبقه‌بندی کرد برخی از آن‌ها چندان نفع عمومی برای جامعه ندارد و برخی نیز بسیار مهم هستند که این موارد باید رصد شوند.

کد خبر 5279949

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان مرتضی مطیعی مطالبه گری ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم روز خبرنگار بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا مراسم عزاداری کرمانشاه شیوع کرونا گرگان عکس استانها اردبیل واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس

به گزارش تابناک اقتصادی؛ ایرنا خبرگزاری دولت در مطلبی با عنوان «خروج مرکز پژوهش‌های مجلس از ریل پژوهش» نوشت: مرکز پژوهش‌های مجلس به عنوان بازوی تحقیقی خانه ملت، وظیفه تهیه گزارش‌های کارشناسی و ارائه مشورت‌ جهت اطلاع نمایندگان مجلس را بر عهده دارد تا آنها بر مبنای اطلاعات دقیق‌ و کارشناسی، اقدام به تصمیم‌گیری در مورد جزئیات لوایح و طرح‌ها بکنند.

به همین دلیل در دو دهه اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس به محل فعالیت نخبگان و کارشناسان ارشد کشور تبدیل شده بود و گزارش‌های آن نیز از اتقان علمی مناسبی برخوردار بود. انتقال مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس به جایگاه‌های حساس مدیریتی خصوصا در دولت سیزدهم، به علت سطح مناسب کارشناسی این افراد بود که پیش از این در مرکز پژوهش‌ها مشغول به کار شده بودند.

با این حال، در دو سال گذشته شاهد تغییر رویکرد مرکز پژوهش‌های مجلس از یک نهاد مطالعاتی به مرکزی برای فعالیت‌های رسانه‌ای هستیم. گزارش‌های جهت‌دار این مرکز که در ادامه به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌شود، بازوی پژوهشی مجلس را به یک رسانه سیاسی البته با کارکردی مطابق میل رسانه‌های ضدانقلاب تبدیل کرده است. نکته مهم آن است که گردانندگان مرکز پژوهش‌های مجلس شاید به دنبال انتقاد از دولت باشند، اما خروجی کار آنها تهیه خوراک برای رسانه‌های ضدانقلاب بوده است.

ترامپ‌هراسی

بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اواخر سال گذشته در یک سخنرانی به نوعی سخن گفت که گویا با آمدن ترامپ در دولت آمریکا، اوضاع ایران آشفته خواهد شد. البته این اظهارنظر ناپخته آنقدر واکنش منفی داشت که وی مجبور به ارائه توضیحاتی در این زمینه شد.

 

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان