Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران کرمانشاه در خصوص لغو مراسم تحلیف و آغاز به کار شورای شهر کرمانشاه، اظهار کرد: از همه مردم کرمانشاه به خاطر حضور در انتخابات علیرغم بیماری کرونا تشکر می‌کنم، تغییری در مراسم تحلیف شورای ششم شهر کرمانشاه به دلیل رد صلاحیت دو تن از اعضای شورا رخ داده است و متاسفانه در جلسه امروز دو تن دیگر از اعضا در مراسم تحلیف علیرغم تماس‌های مکرر و با هماهنگی‌های انجام شده حضور پیدا نکردند و این اجحاف و ظلم در حق مردم کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، از مسئولین مافوق می‌خواهم نسبت به بی‌قانونی برخی از اعضای شورای شهر به صورت قاطع برخورد کنند؛ افزود :امروز می‌بایست هیئت رئیسه و رئیس و همچنین پیشنهاد سرپرستی شهرداری کرمانشاه انجام می‌گرفت اما با توجه به کارشکنی انجام شده توسط برخی از اعضای مهم انجام پذیرفت.

رنجبر در ادامه تصریح کرد :بنده موظفم تمامی مسائل و مشکلات را گزارش دهم و مردم نیز باید عملکرد شورای شهر ششم را دنبال کنند، امیدوارم پیش از این در امر شورا و شهرداری وقفه ایجاد نشود؛ این مملکت حاصل خون شهدای گرانقدری است که می بایست در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم لذا باید با تمام کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد شود تا درس عبرتی شود و قانون حاکم شود این بی احترامی‌ها و فرصت سوزی‌ها قابل قبول نیست.

لازم به ذکر است برخی از اعضای ردصلاحیت شده در درب ورودی فرمانداری کرمانشاه حضور پیدا کردند که در مراسم حاضر شوند اما اجازه ورود به آنها داده نشد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مراسم تحلیف شورای شهر انتخابات شورای شهر کرمانشاه اعضای شورای شهر خبرگزاری فارس استان کرمانشاه مراسم تحلیف شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام ۶ پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق صعب‌العبور توانستند به ۶ نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی، تصادفات رانندگی، مشکلات تنفسی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6089398

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است