Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با فوق قرمز شدن شرایط کرونایی استان ضمن بسیج همه ظرفیت ها، سالن ورزشی شرکت گاز با تجهیز 50 تخت در اختیار ستاد کرونا قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه مشترک قرارگاه و کمیته دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا عصر پنجشنبه برای بررسی مدیریت بیماری کرونا با حضور پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، منوچهر حبیبی جانشین ستاد کرونای استان، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران، معاونان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران و روسای بیمارستانها در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر حبیبی در این جلسه اظهارداشت: استان قزوین همچنان در شرایط قرمز کرونایی است و با صعودی شدن روند بیماری و افزایش بستری ها وارد بحران جدی تری شده ایم.

وی اضافه کرد: با بی توجهی برخی شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد عادی انگاری در جامعه هستیم که این وضعیت ایجاب می کند تا محدودیت ها را بیشتر کنیم تا وارد شرایط سخت تری نشویم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: در کنار رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی، الزام مردم به زدن ماسک باید بتوانیم ضمن تامین سهمیه واکسن بیشتر، سرعت واکسیناسیون را هم بیشتر کنیم تا گروههای دیگری را در نوبت قرار دهیم.

حبیبی بیان کرد: با اقدامات انجام شده، روند واکسیناسیون از هفته آینده سرعت خواهد گرفت اما باید فشار کادر درمانی را هم کاهش دهیم تا تاب آوری کادر بهداشتی کم نشود.

وی اظهارداشت: در حال حاضر بیمارستانهای استان بیش از حد معمول زیر بار فشار قرار گرفته و در حال سرریز هستیم و حتی تامین تخت های جدید بسرعت جوابگوی نیازها نیست زیرا باید کادر پرستاری و تجهیزات دیگر را نیز تهیه کنیم.

سالن ورزشی شرکت گاز به تخت بستری مجهز می شود

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: در بیمارستان شهید رجایی 30 تخت دیگر اضافه شده تا جوابگوی بیماران جدید باشیم و با تدوام روند صعودی بیماران مجبور هستیم سالن ورزشی سرپوشیده شرکت گاز قزوین در مجاورت بیمارستان شهید رجایی را نیز وارد مدار خدمت رسانی کنیم.

حبیبی اضافه کرد: برق شرکت های تولید اکسیژن و کپسول های اکسیژن و نیز لوازم درمانی به هیچ عنوان نباید قطع شود و تامین این وسایل در اولویت باشد.

وی گفت: با توجه به کمبود نیروی درمانی انتظار داریم در صورت همکاری آموزش و پرورش از ظرفیت مربیان بهداشت آموزش و پرورش استان برای خدمات درمانی در ظرفیت های تخت های جدید ایجاد شده استفاده کنیم.

حبیبی اضافه کرد: با همکاری مدیر درمان تامین اجتماعی مقرر شد 16 تخت بخش نورولوژی بیمارستان رازی به بیماران کرونایی اختصاص یابد و با فراخوان جدید از نیروهای بازنشسته کادر درمانی و بهداشتی هم مجددا استفاده شود.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهارداشت: لازم است توزیع سرم بین داروخانه ها بسرعت انجام شود تا مردم کمبودی احساس نکنند و در کنار آن توزیع داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی و سرم در همه مناطق استان هم در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: یک تیم فنی از شرکت توزیع نیروی برق برای بررسی وضعیت تابلوهای برق بیمارستانها و ارزیابی مقاومت آنها در برابر فشار بار اضافی اعزام شود تا دچار چالش در این عرصه نشویم.

حبیبی اضافه کرد: استان قزوین در شرایط غیر عادی و بحرانی و فوق قرمز قرار دارد و اگر مردم پروتکل ها را جدی نگیرند و فاصله گذاری رعایت نشود وارد پیک خطرناک دیگری می شویم که قابل مدیریت و جبران نیست.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: هر فضایی که بتواند در اختیار بیماران کرونا قرار گیرد و به کاهش بیماری کمک کند حتما باید مورد استفاده قرار گیرد و امروز هیچ چاره ای نداریم جز آنکه همه ظرفیت های استان را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای درمان بیماران قرار دهیم.

وی گفت: تاکید داریم شرکت آریان فولاد برای تولید اکسیژن مورد نیاز بیمارستانها اقدام کرده و هر دو روز این نیاز را تامین کند تا بیماران با چالش مواجه نشوند.

حبیبی اضافه کرد: در نشست مشترک قرارگاه و کمیته دانشگاه برای بهره گیری از همه ظرفیت ها و کاهش روند بیماری تصمیم گیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی جانشین ستاد کرونای استان قزوین دانشگاه علوم پزشکی حبیبی اضافه همه ظرفیت ها سالن ورزشی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد