Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی طاهری عقیده دارد بهترین گزینه موجود برای وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی است.

دکتر علی طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت کنونی ورزش ایران و معرفی دکترسجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با سلام، دکتر علی طاهری هستم، دبیر انجمن پزشکان ورزشی و با سابقه ۳۰ سال حضور در فدراسیون پزشکی رشته‌های ورزشی یمختلف و کار با شرایط و سلیقه‌های متفاوت باید بگویم معرفی دکتر حمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش از سوی دولت جدید به مجلس من با توجه به شناختی که از ایشان از سال ۱۹۹۸ دارم و در سال ۲۰۰۰ که خودشان دونده بودند و بعد از آن وارد عرصه علم و تحصیل و مدیریت ورزشی شدند یک مسیر اصولی و درست را طی کرده است که امروز به درد ورزش کشور می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رشته تخصصی ایشان دوی ۳۰۰۰ متر بوده است. رشته ورزشی دو یک رشته پایه و بنیادین در ورزش است که جذابیت‌های خاص خودش را دارد و نیاز به مدیریت و بینش رو به جلو و برنامه ریزی و عزم و اراده قوی دارد و مثل دوی سرعت نیست که صرفاً بر اساس سرعت حرکت سنجیده شود و این دوی ۳۰۰۰ متر اگه با مانع هم باشد انسان را با موانع پیش رو نیازمند مدیریت درست و اصولی عبور از آنها می‌کند و برای همین کسی که در این رشته موفق است و قهرمان می‌شود و حتی رکورد می‌زند یک مدیر بالفطره است و حالا که ایشان را در عرصه مدیریت کلان می‌بینیم اتفاق خوشحال کننده‌ای است.

دکتر طاهری در ادامه گفت: سپردن وزارت ورزش و جوانان به دکتر سجادی اتفاق خوب  و پسندیده‌ای است و خیلی خوب است که ما به نقطه‌ای رسیدیم که ورزش را به دست یک مدیر کاربلد و تحصیل‌کرده و با تجربه و دانش و سابقه از جنس خود ورزش بسپاریم و دیگر مدیران تحمیلی از سایر تخصص‌ها و حرفه‌ها را کنار زدیم و این موضوع گام مثبت رو به جلویی است و آن را باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که ما در آن دچار افت محسوس شدیم همین بحث المپیک اخیر است که از لحاظ تعداد مدال ما افت و ریزش شدیدی را شاهد بودیم و این اتفاق منفی برای ورزش کشور است و توانمندی‌های دکترسجادی می‌تواند در این زمینه اثربخش باشد و ما را به روزهای اوج برگرداند. ایشان دوی ۳۰۰۰ متر خودش را از روز گذشته که نامش به عنوان گزینه وزارت ورزش معرفی شده شروع کرده است و باید ثمره فعالیت‌هایش را ۴ سال بعد در المپیک ببینیم که حتم دارم اتفاقات روشنی در پیش است.

دکتر طاهری در مورد اینکه یکی از موارد مورد نظر مردم و انتظار از وزیر ورزش در عرصه رشته پرطرفدار فوتبال است و سابقه مدیریت فوتبالی دکتر سجادی هم یک پوئن مثبت محسوب می‌شود، گفت: بله این مورد هم وجود دارد. ما قصد نداریم وارد مصادیق شویم چرا که در این مباحث نمی‌گنجد. ورزش کشور در بخش‌های مختلف نیاز به مدیریت و پیشرفت دارد و اگرچه فوتبال پررنگ است و در سراسر دنیا این موضوع وجود دارد ولی ورزش کشور فقط در رشته فوتبال خلاصه نمی‌شود و هر رشته ورزشی در بخشی مربوط به خود نیاز به جراحی دارد و باید اقدام مناسب با آن رشته ورزشی و مشکلات خاصش صورت بگیرد.

وی در پایان در مورد اینکه توصیه و پیشنهادش به دکتر سجادی در پست وزارت ورزش چیست، گفت: تنها توصیه من به ایشان این است که مسئولیت جدید را به چشم دوی ۳۰۰۰ متر با مانع نگاه کند و برای آن برنامه ریزی داشته باشد. این مانع ممکن است در مجلس یا در وزارت ورزش یا هرجای دیگر وجود داشته باشد و باید برنامه مدونی برای درست پریدن از روی آن داشته باشد. دکتر سجادی انسان پیش رویی است و حتم دارم تجربه و تفکراتش نسبت به دوران حضورش در معاونت تفاوت دارد و انسان‌ها نسبت به گذشته خود بهتر و کاملتر می‌شوند و در حال حاضر اگرچه مثل دکتر سجادی زیاد نداریم ولی مدیران متخصص و تحصیل کرده و با دانش ورزشی هم کم نداریم و با همه تفاسیر موجود فکر می‌کنم گزینه‌ای بهتر از دکتر سجادی برای وزارت ورزش وجود ندارد. انتهای پیام/ دانلود فایل

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش دکتر سجادی ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند

علی شهبازی با بیان اینکه بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند گفت: مدال های برون مرزی بدنسازی استان در سال گذشته توسط شهلا قهرمانی، سید هادی موسوی، احمدی مهری، سجاد کریمی و محمد باقر شمسی کسب شد.

وی اضافه کرد:سال گذشته ۱۷ مسابقه استانی با حضور ۱۳۰ ورزشکار برگزار شد و ۱۷ تیم در رشته های زیر مجموعه هیات با ۱۸۰ ورزشکار به مسابقات کشوری و برون مرزی اعزام شدند.

شهبازی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ کاپ اخلاق توسط تیم بانوان در مسابقات پاورلیفتینگ در گیلان کسب شد، افزود: ۱۴ برنامه تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان و همچنین ۱۴ دوره آموزشی در رشته های مختلف برای گروه های هدف برگزار شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ادامه داد: یکی از مهمترین رویکردهای این هیات ورزشی توجه به آموزش و ارتقای سطح علمی ورزشکاران و مربیان ورزشی است که این مهم در سال جاری با جدیت پیگیری می شود.

وی اعزام تیم های مختلف ورزشی، حضور در لیگ برتر و میزبانی مسابقات مختلف کشوری را از دیگر برنامه های پیش روی این هیات ورزشی در سال جاری برشمرد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر ۱۲ مچ انداز این هیات ورزشی عضو تیم ملی هستند که این موضوع از ظرفیت های بالای این رشته در استان حکایت دارد.

به گفته وی، شهرستان طارم یکی از مناطق دارای ظرفیت بالا در رشته مچ اندازی است که تلاش شده طی سال جاری با تامین تجهیزات لازم به عنوان قطب این رشته در استان معرفی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند