Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شیاطین سرخ می گوید برای موفق شدن، همه چیز به عزم و اراده عوامل باشگاه بستگی دارد. 

اوله گونار سولسشر در هر عرصه ای برای منچستریونایتد شانس موفقیت قائل است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، هنوز شکست در فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال و تلخی های آن را به یاد دارد. می گوید آن تجربه بد می تواند به تیمش کمک کند تا در فصل پیش رو گامی رو به جلو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غم انگیز بود. باید در آن بازی برنده می شدیم. فقط یک شوت در چارچوب به سمت دروازه ما زده بودند و خلاصه این طور نبود که تحت فشار قرار داشته باشیم. صبح بعد حس افتضاحی داشتم. کسی دوست ندارد دوباره آن اتفاقات را تجربه کند و در فینال یا مسابقه بزرگ دیگری شکست بخورد. من این طور هستم که هر ناکامی مرا برای کسب موفقیت مصمم تر می سازد. گاهی این شکست ها در فینال باعث می شود تا با انگیزه مضاعفی برگردید. بر عکس هم هست، گاهی بعد قهرمانی در باد غفلت می خوابید و فکر می کنید همه چیز تمام شده است. ما می دانیم که تیم خوبی هستیم ولی همچنین می دانیم که برای رسیدن به سطح دلخواه و کسب قهرمانی باید مقداری فراتر برویم. 

او خیلی با اعتماد به نفس در مورد تیمش صحبت می کند؛ می گوید شرط اول موفقیت، خودباوری است و پس از آن تلاش و تلاش و باز هم تلاش.

ترکیبی که داریم مرا به وجد می آورد. به نظر من هیچ چیزی از عهده این بچه ها خارج نیست؛ بلکه همه چیز به عملکرد ما از الان تا انتهای فصل بستگی دارد. این که چقدر تلاش کنیم، چقدر منظم باشیم، چقدر همدلی داشته باشیم، چقدر ثبات خواهیم داشت، چقدر سختکوش خواهیم بود و این که چقدر حاضر به عرق ریختن و اشک ریختن و خون ریختن هستیم. برای بهترین بودن باید مثل بهترین ها باشی؛ باید بهترین تلاش را انجام بدهی و هر سه روز خودت را نشان بدهی. کار سخت خواهد بود ولی قطعا شدنی است. 

سولسشر ادامه می دهد:

من پیشرفت را دیده ام؛ پیشرفت در کادر فنی، کادر بازیکنان، در نحوه مدیریت باشگاه... ولی هنوز چیزی نبرده ایم. ما برای همین در منچستریونایتد حضور داریم. من به برنده شدن عادت دارم. وقتی در اینجا بازی می کردم، ما یک بار سوم شدیم و در سایر سال ها یا اول می شدیم یا دوم. می دانیم که در حساس ترین و رقابتی ترین لیگ دنیا حضور داریم و برای داشتن شانس قهرمانی در لیگ برتر، باید از هفته اول تا ۳۸ در بهترین سطح قرار داشته باشیم. 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات حمید عبداللهی در طرفداری: تصمیمات تراکتور تحت تاثیر فضای مجازی است! سوقصد به جان داور لیگ برتری؟ | با ماشین، رضا کرمانشاهی را زیر گرفتند و فرار کردند ولادمیر آلکنو: مشکل اصلی ما سرویس بود، کمر تیم شکست؛ من فکر کردم معروف سرویس بهداشتی رفته است شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان تحقق یک رویا؛ احتمال هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در فصل آینده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو