Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نیروی زمینی سپاه پاسداران آماده کمک و توسعه مراکز واکسیناسیون در سراسر کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور عصر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع درمانی شهید نجفی در مشهد اظهار داشت: بیمارستان‌های سیار و استقراری نیروی زمینی سپاه پاسداران در سراسر کشور عمده توان خود را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا به کار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: بعد از صدور فرمان روز گذشته فرمانده معظم کل قوا مبنی بر به کارگیری همه امکانات نیروهای مسلح در بخش درمان کشور برای مقابله با کرونا، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نیروی زمینی سپاه پاسداران تشکیل شد.

وی ادامه داد: امروز هم در خدمت مردم مشهد هستیم تا بتوانیم برای عملیاتی کردن اقداماتی که نیروی زمینی سپاه می‌تواند در راستای کمک به بخش درمان استان خراسان رضوی انجام دهد، برنامه‌ریزی لازم را صورت دهیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در جلسه‌ای که به منظور بررسی شرایط استان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) و مسئول بهداری شمال‌شرق نیروی زمینی سپاه داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که علاوه بر به‌ کارگیری بیمارستان سیار، به‌عنوان یکی از بیمارستان‌های تخصصی نیروی زمینی در سطح شهر مشهد، بیمارستان ثابتی هم در دو سه روز آینده به ارائه خدمات به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کند که این اقدام می‌تواند در حوزه بهداشت و درمان مؤثر باشد.

سردار پاکپور ادامه داد: به منظور عملیاتی شدن این مهم، بخش‌هایی از مجتمع درمانی شهید نجفی،واقع در جنوب شهر مشهد، برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی تجهیز خواهد شد.

وی تأکید کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران می‌تواند متناسب با نیاز و درخواست وزارت بهداشت و درمان، ضمن توسعه مراکز واکسیناسیون، بعضی از بخش‌های مراقبتی مثل بخش‌های نقاهتگاهی را که نیاز به بستری نداشته باشند، در شهر مشهد راه‌اندازی کند. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان داشت: سپاه استان نیز از صبح امروز اجرای طرح شهید سلیمانی را آغاز کرده است که امید است بتوانیم با این اقدامات کمک اساسی در جهت پایین آوردن آلام مردم خراسان رضوی داشته باشیم.

ابلاغ 14 دستور به نیروهای ارتش برای مقابله بهتر با کرونا/ ظرفیت بستری بیماران 2 برابر می شودجولان ویروس سرکش کرونای هندی؛ روند صعودی بی‌سابقه بستری‌های جدید روزانه در استان فارسنامه مرندی به ظریف درباره حواشی ایجاد شده در زمینه تأمین واکسن کرونا

سردار پاکپور اظهار داشت: این نیرو در یک ماه گذشته که وضعیت حوزه درمان در استان سیستان و بلوچستان مناسب نبود، با استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های سیار و همچنین بیمارستان نبی‌اکرم (ص) نیروی زمینی سپاه، مستقر در آن استان، برای ارائه خدمات به مردم این خطه از کشورمان اقدامات مهمی را انجام داده است.

وی ادامه داد: در استان کرمان نیز که وضعیتی مشابه استان سیستان و بلوچستان داشت، بیمارستان نیروی زمینی سپاه به توان خود افزود تا بتواند کمکی به بخش درمان کشور کند.

انتهای پیام/281/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه پاسداران فرمانده نیروی زمینی سپاه ارائه خدمات برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سردار بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان وحجت السلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته معلم با مدیرکل آموزش‌و پرورش استان کرمان دیدار و گفت و گو کردند. 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: معلمان سربازان گمنامی هستند که در مناطق سخت در حال تعلیم دانش آموزان هستند.

وی افزود: اهمیت معلمی و بحث تربیت آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری این قشر را مهم‌ترین قشر دانستند.

سردار نظری تصریح کرد: این نشان دهنده این است که امروز ما وآینده کشورما دست معلمان است و هر چقدر این معلمین بر روی نسل ما کار کنند باعث بازدارندگی عملیات روانی دشمن و باز شدن گره‌های ذهنی نسل حال حاضر می‌شوند.

وی گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در تمام برنامه بخصوص بسیج دانش آموزی، راهیان نور، راهیان پیشرفت که باعث باز شدن گره‌های ذهنی دانش آموزان کمک کنیم تا آینده سازان خوب کشور شوند.

سردار نظری افزود: امیدواریم این هم افزایی بین سپاه و آموزش وپروش ادامه داشته باشد تا گام دوم انقلاب را برای نسل جوان محکم‌تر برداریم.

رضایی مدیر  کل آموزش و پرورش استان کرمان با تشکر از حضور سردار نظری و همراهانشان؛ گفت: بین مجموعه آموزش و پرورش و سپاه در سطح کشور و استان هیچ جدایی نیست و آموزش پروش سنگ بنایی توسعه ایران اسلامی است.

وی افزود: هیچ نهادی به اندازه آموزش و پرورش برای کشور نمی‌تواند مهم باشد. 

رضایی بیان کرد: اگر ما بتوانیم مسئله آموزش و پرورش را به عنوان مسئله اول کشور قراردهیم، کشور دیگر به هیچ مشکلی نمی‌خورد.

وی گفت: در بخش بسیج دانش آموزی و معلمی واقعا کار‌های فرهنگی خیلی خوبی صورت گرفته است و به قول امام جمعه استان کرمان، آموزش پرورش استان در ریل انقلاب حرکت می‌کند که در حادثه تروریستی کرمان، ۲۷ دانش آموز شهید، بیش‌از صد دانش آموز مجروح و دو معلم شهید شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند