Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمز کوردون، مجری معروف بریتانیایی، از هواداران دو آتشه تیم وستهام است و به تازگی تمدید قرارداد دکلان رایس، هافبک این تیم را، به همراه کاپیتان مارک نوبل، جشن گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، هافبک تیم ملی انگلیس و وستهام، پس از تمدید قرارداد خود با این باشگاه، اوقات دلپذیری را با جیمز کوردون، مجری معروف انگلیسی که در هالیوود مشغول به کار است و مارک نوبل، کاپیتان وستهام، گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایس با چلسی، منچستریونایتد و منچستر سیتی در ارتباط بود اما مبلغ 108 میلیون یورویی درخواستی وستهام از انتقال او به باشگاهی حاضر در چمپیونزلیگ جلوگیری کرد.

در نتیجه این بازیکن 22 ساله قبل از ارزیابی مجدد گزینه های خود، 12 ماه دیگر در ورزشگاه لندن، زیر نظر دیوید مویس بازی خواهد کرد.

خبر تصمیم رایس طرفداران وستهام را خوشحال خواهد کرد؛ از جمله جیمز کوردن که یکی از طرفداران پر و پا قرص این باشگاه است و در عکسی که رایس در اینستاگرام منتشر کرد، لبخند بر لب داشت.

 

 

هافبک انگلیسی در اینستاگرام عکس هایی را به اشتراک گذاشت که نشان می داد او، نوبل و کوردن چهارشنبه شب دور میز شام کنار یکدیگر نشسته اند.

این سه نفر در حالی لبخندزنان کنار یکدیگر نشسته بودند که رایس دستش را دور شانه مجری معروف تلویزیونی حلقه کرده بود.

گفته می شود رایس در جریان رقابت های یورو 2020 انگلیس با کوردن رابطه دوستانه برقرار کرد، زمانی که کاپیتان وستهام، نوبل، او را به تماشای یکی از بازی ها برده بود.

کاپیتان وستهام و جیمز کوردون چندین سال است که یکدیگر را می شناسند و با هم به تماشای مسابقه انگلستان و آلمان در یورو 2020 رفته بودند.

 

 

رایس در مورد دوستی جدید خود با کوردن گفت: "از زمان بازی اسکاتلند با جیمز کوردن کمی صحبت می کنم، ما با یکدیگر تماس تصویری داریم.

او در بازی با آلمان همراه مارک نوبل آمده بود، بنابراین من بعد از بازی با آنها صحبت کردم و آنها خیلی خوشحال و هیجان زده بودند.

افرادی هستند که حتی فوتبال را دوست ندارند یا نمی نشینند فوتبال تماشا کنند، و اکنون رسم شده که بیایند و بازی ها را در این مسابقات تماشا کنند.


جیمز کوردن به من گفت: "آیا واقعاً می فهمی داری چه کار می کنی؟" و من واقعا نمی دانم.

هنوز درست و حسابی باورم نشده و حتی وقتی تورنمنت به پایان رسید احتمالاً تا پایان دوران حرفه ای ام هم درست درک نخواهم کرد. "

 

 

انتظار می رفت رایس، که عکس های بیشتری از خود با کوردن در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، تابستان امسال وستهام را ترک کند و به یکی از شش تیم بزرگ لیگ برتر بپیوندد.

رایس در زمانی که فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی بود، از اهداف بلند مدت آبی ها محسوب می شد، اما توماس توخل، سرمربی جدید چلسی، در تابستان خریدهای دیگر را در اولویت قرار داد.

منچستریونایتد و منچسترسیتی نیز با توجه به تاثیر مالی همه گیری کرونا و هزینه های تابستانی، نتوانستند خواسته های وستهام را برآورده کنند.

یونایتد بیش از 120 میلیون یورو برای جیدون سانچو و رافائل واران هزینه کرد، در حالی که سیتی رکورد نقل و انتقالات انگلیس را با خرید جک گریلیش شکست.

در نتیجه مویس ، سرمربی وستهام، از حفظ رایس خوشحال خواهد شد. او امیدوار است رایس بتواند به باشگاه کمک کند تا رقابت های لیگ برتر خود را با پیروزی برابر نیوکاسل یونایتد در سنت جیمز پارک در روز یکشنبه، با پیروزی آغاز کند.

 

 

با این وجود رایس هرگز جاه طلبی های خود را پنهان نکرده و می گوید: "وقتی فوتبال را شروع می کنید، همیشه می خواهید در اوج بازی کنید. شما می خواهید در چمپیونزلیگ بازی کنید.

اگر در فوتبال بودید و نمی خواستید این کار را انجام دهید، بازی کردن هیچ فایده ای نخواهد نداشت."

با این وجود او تصمیم گرفت یک فصل دیگر هم در شرق لندن بماند و هر هفته بازی در آنجا به پیشرفت بازی او کمک خواهد کرد.

 

 

دیوید مویس (سرمربی) وستهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیوید مویس سرمربی وستهام مجری معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود

انتظار می‌رود در روزهای آینده، قرارداد جدیدی بین جانپیرو گاسپرینی و آتالانتا امضا شود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آتالانتا از عملکرد جانپیرو گاسپرینی کاملا رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این سرمربی 66 ساله پیشنهاد کند. آتالانتا علاوه بر حضور در فینال کوپا ایتالیا و فرصت کسب جام این رقابت‌ها، در لیگ اروپا نیز عملکرد درخشانی داشته و با حذف لیورپول، به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. برگامویی‌ها همچنین با قرارگیری در رتبه ششم سری آ و اختلاف ۲ امتیازی با رم رده پنجمی (با ۱ بازی کمتر نسبت به جالوروسی)، از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برخوردارند.

گاسپرینی هم می‌خواهد بماند

در کنار علاقه آتالانتا، خود گاسپرینی نیز از ادامه همکاری با با این تیم استقبال می‌کند و به احتمال زیاد، به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ مثبت خواهد داد. سرمربی ایتالیایی تا سال ۲۰۲۵ با آتالانتا قرارداد دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آن را به مدت یک فصل دیگر نیز تمدید خواهد کرد.

ناپولی شانسی ندارد

در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر علاقه ناپولی به مانوئل گاسپرینی شنیده شده بودند و از این سرمربی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پارتنوپی نام برده می‌شد اما طبق ادعای گاتزتا، گاسپرینی و آتالانتا هیچ یک تمایلی به ترک یکدیگر ندارند و اورلیو دی لورنتیس باید روی دیگر گزینه‌ها برای نشستن روی نیمکت تیمش سرمایه‌گذاری کند.

آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی