Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش راشاتودی، آژانس بین‌المللی انرژی با اشاره به تأثیر منفی افزایش شیوع گونه دلتای کرونا بر رشد اقتصادی جهان، چشم‌انداز تقاضای نفت در ۲۰۲۱ را کاهش داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ دفتر مرکزی آژانس در پاریس اعلام کرد تقاضای جهانی نفت خام در ماه جولای تحت تأثیر شیوع کرونای دلتا، روند رشد خود را معکوس کرده و کاهش یافت و حالا انتظار می‌رود در ادامه امسال رشد تقاضا به کندی اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس بین‌المللی انرژی چشم‌انداز تقاضای نفت ۲۰۲۱ را ۱۰۰ هزار بشکه در روز نسبت به پیش‌بینی منتشر شده در ماه ژوئن کاهش داد. آژانس همچنین اعلام کرد تقاضای نفت در نیمه دوم امسال نیم میلیون بشکه در روز نسبت به پیش‌بینی قبلی کاهش می‌یابد.

تحلیل‌گران آژانس در گزارش خود اعلام کردند: ما پیش‌بینی می‌کنیم تحت تأثیر شیوع کرونای دلتا در چین، اندونزی و بخش‌های دیگر آسیا تقاضای نفت در این مناطق کاهش خواهد یافت.

اما آژانس بین‌المللی انرژی چشم‌انداز تقاضای نفت برای سال آینده را ۲۰۰ هزار بشکه در روز افزایش داد و اعلام کرد تقاضای نفت در نیمه دوم ۲۰۲۲ به سطح قبل از پاندمی خواهد رسید.

پربیننده ترین برنامه جواد اوجی برای وزارت نفت منتشر شد خیانت استخراج کنندگان رمزارز به مردم + فیلم اما و اگرهای بازگشت نفت ایران به بازارهای جهانی گریه خاموش فراوان دارم / نه برای «زنده باد» کار کردم نه «مرده باد» قطع برق در مازندران عامل قتل عام خواهد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت خام انداز تقاضای نفت تقاضای نفت المللی انرژی آژانس بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا