Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوگل مپ به تازگی تصاویری را منتشر کرده که خبر از حرکتی مشکوک در چین می دهد و افرادی آنجا را متعلق به رفت و آمد موجودات فضایی می دانند.

به گزارش برنا؛ اخیرا یکی از چیزهایی که به شدت در مورد آن بحث می شود،مشاهده شدن سفینه موجودات فضایی یا چیزهایی که مرتبط با سفینه موجودات فضایی هستند،می باشد.اما با این وجود برخی معتقد هستند که این موجودات از زمین بازدید می کنند و برخی نیز بر این باورند اشیاء عجیبی که در آسمان یا زمین مشاهده می شوند ، کاملا طبیعی هستند و موجودات فضایی وجود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر از این دو دسته بگذریم،می توان به اشیاء عجیب و غریبی که توسط برخی دیوارها استتار شده بودند اشاره کرد که تصاویر آن توسط چشم عقاب گوگل مپ در روز گذشته منتشر شدند.

چندی پیش تصاویری بسیار عجیب توسط تیم بزرگ گوگل منتشر شد که نشان دهنده وجود اشیایی عجیب که شباهت بسیار زیادی به سفینه موجودات فضایی داشتند. طبق گفته گوگل این تصاویر از کویر گوبی که واقع در آسیا می باشند منتشر شده اند.

اما این اتفاق بسیار عجیبی بود و انتظار نمیرفت که شرکت گوگل دست به این کار بزند. به هر حال این تصاویر از طریق چشم عقاب گوگل مپ منتشر شدند.

مشاهده این تصاویر کمی عجیب بودند و برخی بر این باورند که شاید در این منطقه عملیات نظامی صورت می گرفت و برخی نیز معتقدند که متعلق به منطقه 51 کشور چین است که در آنجا موجودات فضایی رفت و آمد می کنند.

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید،کاملا واضح است که این اشیاء نامشخص برای اینکه از دور مشخص نشوند،توسط دیوار چینی های عجیب و گرد کاملا مورد پوشش قرار گرفته اند.

اما از طرفی می توان این گونه تامل کرد که هیچ زمان گوگل مپ از مناطق نظامی کشورهای مختلف تصاویری را منتشر نمی کند و تنها در زمان هایی که کاملا مطمئن باشد شروع به انتشار تصاویر یا ویدیوهایی از اشیاء عجیب می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین عجیب و غریبی گوگل آسیا چین پوشش گوگل مپ موجودات فضایی گوگل مپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • نظریهٔ تکامل سوء تفاهمی بیش نیست
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • کشف نشانه‌ای تازه در مریخ برای اثبات وجود موجودات فضایی