Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شاید مهم‌ترین هدف پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی تمدید قرارداد با احمد نوراللهی، کاپیتان سوم این تیم است که عملکرد درخشانی را به خصوص در سه فصل اخیر از خود نشان داده و در لیگ بیستم نیز در قامت مهره هجومی موثر ظاهر شد.

درباره پروژه سرخپوشان برای تمدید با نوراللهی شایعات بسیار زیادی منتشر شده و حتی گفته می‌شد که توافقاتی بین طرفین برای تمدید قرارداد صورت گرفته اما برخلاف ادعاهای فضای مجازی، چنین توافقی انجام نشده و پیشرفتی نسبت به هفته‌های گذشته در این ماجرا به وجود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراللهی که دو مشتری دست به نقد در خارج از کشور دارد، در برنامه فوتبال برتر تمایلش برای تمدید قرارداد را اعلام کرد تا خوش‌بینی‌ بین هواداران پرسپولیس درباره آینده این بازیکن در جمع قرمزها افزایش یابد ولی نکته مهم، مسئله مالی در پیشنهاد پرسپولیس به نوراللهی است که هنوز با میزان قابل قبول برای او فاصله جدی دارد.

هافبک شوتزن سرخپوشان با دو پیشنهادی که ارزش یکی از آنها بیشتر از یک میلیون دلار است، می‌تواند آینده خود را به کلی تغییر دهد و شاید بیش از آنچه که تاکنون در پرسپولیس دستمزد گرفته را در یک سال دریافت کند.

با این حال نکته مهم تمایل نوراللهی برای ادامه کار با پرسپولیس است. با وجود این تمایل، پیشنهاد پرسپولیس با آفرهای خارجی احمد نور فاصله جدی دارد و قرمزها هنوز تصمیمی برای افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی نگرفته‌اند.

این موضوع درباره دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده نیز صادق است؛ از وحید امیری تا کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و مهدی شیری. در یکی دو سال اخیر مبالغ رد و بدل شده در فوتبال ایران رشد باورنکردنی داشته و پیشنهادات خارجی هم باتوجه به افزایش نرخ ارز، به ارقامی شگفت انگیز تبدیل شده‌اند. به طور مثال دستمزد نوراللهی با قبول پیشنهاد ۱.۱ میلیون دلاری، به بیش از ۲۶ میلیارد تومان می‌رسد و این در حالی است که قرارداد این بازیکن تا یکی دو سال پیش در پرسپولیس کمتر از دو میلیارد تومان بود.

باتوجه به جدایی کنعانی‌زادگان و وضعیت بازار نقل و انتقالات، حفظ احمد نوراللهی و دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده و همچنین حفظ شهریار مغانلو، شاید اهمیت بیشتری پیدا کرده و اگر مدیریت سرخپوشان نتواند این پروژه را در مسیر خود پیش ببرد، با یک شکست نقل و انتقالاتی بزرگ مواجه خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی احمد نوراللهی پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029