Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری برنا با مرحوم علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دارفانی را وداع گفت، چند ماه گذشته در خصوص وضعیت اهالی تئاتر در پاندمی کرونا گفت و گویی انجام داد که اقدام به بازنشر آن خواهیم کرد.

مرحوم علی سلیمانی اگر چه از دنیای تئاتر وارد عرصه بازیگری شده بود و با کارگردانان بزرگی سابقه همکاری داشت اما نباید فراموش کنیم که بازیگر سگ کشی بهرام بیضایی که اخیرا با مسعود ده نمکی سریال «دادستان» را تجربه کرد در کارنامه بازیگری اش آثاری چون« وضعیت سفید»، «سقوط یک فرشته»، «روشن تر از خاموشی» درتلویزیون و «بی پولی»، «تنگه ابوقریب»، «در مدت معلوم» در سینما دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب بازنشر مصاحبه خبرگزاری برنا با این هنرمند را خواهید خواند.

علی سلیمانی در این خصوص که با توجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرده حتی اگر تمرین و هزینه ای صورت بگیرد مردم به علت هراس از بیماری به سالن ها نمی آیند در چنین شرایطی برای اینکه هم ضرر  هنرمندان جبران شود و هم مردم بتوانند تئاتر ببینند و ضرری حاصل نشود چه پیشنهادی دارید به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت:این ماجرا در کل جهان رقم خورده است. برای اینکه این ضرر ها جبران شود می توان کار های گوناگونی در هر حوزه انجام داد به طور مثال در تئاتر می توان آنلاین نمایش اجرا کرد و بلیط فروخت مانند اکران های محدود. یک نمونه دیگر آن اجرای مونولوگ در منزل و پخش زنده از کانال های اینترنتی است. یا برای فروش تابلو نمایش می توان آن را تبلیغ کرد و فروخت.

او در این خصوص که چقدر می توان از فضای مجازی استفاده کرد برای اینکه بتوان مردم را به سالن ها کشاند بیان کرد: واقعیت این است که حتی فضای مجازی هم در هیچ کجای دنیا جوابگو نبوده است. اما می توان در فضای باز و با فاصله های اجتماعی اجرا صورت بگیرد و به وسیله فضای مجازی نمایش را به مردم نشان داد اما این به شرطی امکان پذیر است که حکومت، دولت و وزارت ارشاد با ما همکاری کند.

سلیمانی در این باره که تلویزیون با ساخت تله تئاتر چقدر می تواند به تئاتر کمک کند اظهار کرد: در حال حاضر ارجحیت تلویزیون برای عموم مردم تئاتر نیست بلکه سریال است. اگر مدیران تلویزیون متقاعد شوند که همه مردم سریال نگاه نمی کنند و برخی خواهان این هستند تا در تلویزیون تله تئاتر یا تئاتر ببینند اگر چنین چیزی رقم بخورد قطعا تئاتر به پیشرفت می رسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر بهرام بیضایی مسعود ده نمکی مصاحبه برنا فرهنگ و هنر جهان فضای مجازی دولت وزارت ارشاد تلویزیون تئاتر تلویزیون هنر هنرمند بازیگر تله تئاتر علی سلیمانی کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام