Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@20:41:08 GMT

آرسنال از لیست مشتریان لوکاتلی کنار رفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۱۸۵۹

باشگاه آرسنال از به خدمت گرفتن هافبک ایتالیایی تیم فوتبال ساسولو ناامید شده است.

خبرگزاری میزان - مانوئل لوکاتلی که با بازی‌های درخشانش در ساسولو و تیم ملی فوتبال ایتالیا نظر باشگاه بزرگ ایتالیایی و اروپایی را به خود جلب کرده، در رادار باشگاه آرسنال هم قرار گرفته، اما فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا اکنون خبر می‌دهد که سران این باشگاه ایتالیایی از خرید این هافبک ایتالیایی ناامید شده‌اند و از رقابت برای جذب این بازیکن کنار کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیس از این شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» از آغاز مذاکرات باشگاه یوونتوس با ساسولو برسر این هافبک ایتالیایی خبر داده بود. ساسولو در حالی روی لوکاتلی ۴۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است که مدیران باشگاه یوونتوس از خرید این بازیکن که مصمم به پیوستن به جمع راه‌راه پوشان تورین است، اطمینان دارند.

پبش از این نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داده بود؛ ماسیمیلیانو آلگری از مدیران باشگاه یوونتوس خواسته تا لوکاتلی جزو خرید‌های تابستانی این تیم باشد. این هافبک دفاعی ۲۳ ساله همچنین مورد توجه دو باشگاه منچسترسیتی و میلان قرار دارد.

لوکاتلی که قرارداد فعلی او با باشگاه ساسولو تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ اعتبار دارد، در ماه آگوست ۲۰۱۸ از میلان به طور قرضی جدا و به ساسولو پیوست و در ادامه قراردادش با این باشگاه قطعی شد.

بیشتر بخوانید: بازگشت آرسنال به پروژه جذب اودگارد

انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال ساسولو مانوئل لوکاتلی یوونتوس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرسنال آرسنال ساسولو مانوئل لوکاتلی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد

عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روز‌های خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بار‌ها و بار‌ها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه ۶.۵ میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است. 

منبع: ورزش سه

tags # ناپولی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟