Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@11:17:27 GMT

آزار شیطانی شکیلا 9 ساله توسط مرد همسایه !

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۱۹۲۵

آزار شیطانی شکیلا 9 ساله توسط مرد همسایه !

به گزارش رکنا، پلیس هند مرد روستایی را به جرم تجاوز به دختر 9 ساله همسایه دستگیر و زندانی کرد.

بر اساس گزارش پلیس محلی ، با شکایت مادر قربانی به اداره پلیس و ادعای تجاوز به دخترش از سوی مرد متاهل همسایه ماموران در محل حاضر شدند و پس از دستگیری متهم تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

متهم در ابتدا منکر این اتفاق شد و مدعی بود که حرف های مادر شکیلا تهمت است اما پس از تاییدیه پزشکی قانونی و تایید تجاوز به شکیلا مجرم به جنایت خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در اعترافات خود مدعی شد وقتی فهمید قربانی علاقه زیادی به دوشیدن شیر گاو دارد او را به این بهانه به طویله کشانده و بدون توجه به التماس های دختربچه او را روی کاه و یونجه های طویله مورد تجاوز قرار داد.

پلیس درخصوص این پرونده گفت قربانی زمانی که به خانه بازگشت با خونریزی زیاد تجاوز مرد همسایه را برای مادرش تعریف کرد و پس از رساندن قربانی به بیمارستان و شکایت مادرش متهم پرونده دستگیر شد.
در حال حاضر رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس جرم زندانی تجاوز پزشکی جنایت اخبار حوادث تجاوز شیر دختر مرد همسایه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مهدی طارمی گل به چلسی مهدی طارمی و سحر قریشی مهدی طارمی لیندا کیانی لیندا کیانی بیوگرافی لیندا کیانی در اینستاگرام خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی با قدمت چند هزار ساله در شهرستان «چالوس» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم  را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی همچنین اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات  شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام  کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

 فرمانده انتظامی  شهرستان چالوس با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد