Web Analytics Made Easy - Statcounter

بچه نامشروع حاصل ارتباط زن و مرد جوان تهرانی است.در حالی که شوهر زن جوان به اتهام تولد بچه نامشروع از او شکایت کرد، یک مرد جوان به اتهام ارتباط نامشروع با همسر این مرد و تولد بچه نامشروع بازداشت شد.زن و مرد جوان ارتباط منجر به تولد بچه نامشروع را انکار کردند.رسیدگی به پرونده اتهامی زنای محصنه منجر به تولد بچه نامشروع در دادگاه کیفری یک استان تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، بچه های نامشروع انسان های بی گناهی هستند که به خاطر خطای دو انسان دیگر پا به این جهان می گذارند و در حالی که نقشی در این خطا نداشتند اما تا پایان عمر باید بدترین برچسب یک انسان را روی دوش خود تحمل کنند.

مدتی قبل مردی حدودا 50 ساله از همسر جوان خود که با او اختلاف سنی زیادی دارد،به اتهام زنای محصنه منجر به تولد بچه ای نامشروع شکایت کرد.این در حالی بود که حدود سه سال از تولد این کودک می گذرد.

بعد از ثبت شکایت شوهر زن جوان،رسیدگی به این شکایت در جریان قضایی قرار گرفت و متهم به همراه مردی که مدارک موجود رابطه آنها را محرز می کرد در دادگاه حاضر شدند.

زن و مرد جوان در دادگاه به اتهام تولد بچه نامشروع

در ابتدای جلسه رسیدگی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران،وکیل شاکی پرونده در طرح شکایت موکل خود گفت:«مدتی قبل موکل من پی به ارتباط همسرش با یک مرد غریبه برد.پیامک های موجود در پرونده ارتباط این دو فرد را به اثبات می رساند که در جایی از صحبت هایشان همسر موکل بنده اشاره کرده که موکل من پدر فرزندش نیست و مرد غریبه حاضر در دادگاه پدر بچه است.»

در حالی که پسر بچه حدودا 3 ساله زن جوان همراه او بود و فارغ از آنچه در دادگاه می گذشت روی صندلی ها به بازی مشغول بود؛قاضی خطاب به زن جوان گفت:«در مرحله تحقیقات مقدماتی بنا بر شکایت همسر شما،آزمایش دی ان ای از فرزند شما گرفته شد که این آزمایش نشان می دهد پدر فرزندتان،شوهر شما نیست و مرد جوان حاضر در دادگاه که با شما ارتباط نامشروع داشته؛پدر این بچه است.با این وجود در برابر اتهام زنای محصنه چه دفاعی از خود دارید؟»

زن جوان در دفاع از خود گفت:«من اتهامم را قبول ندارم چون هیچ ارتباطی با این آقا نداشتم.نتیجه آزمایش را هم قبول ندارم و خودم می دانم که پدر فرزندم،شوهرم بوده است.اما شوهرم با هر ترفندی می خواهد من را متهم کند.»

سپس مرد جوان در دفاع از خود گفت:«اتهام زنا را قبول ندارم.من مدت خیلی کوتاهی با این خانم ارتباط داشتم اما ارتباط ما در حد چند تماس و چند پیامک بود که بعد هم تمام شد.»

متهمان پرونده با قید وثیقه آزاد بودند اما قاضی قرار وثیقه آنها را تشدید کرد و به این ترتیب زن جوان بار دیگر راهی زندان شد و تا به حال کسی برای تودیع وثیقه و آزادی او اقدامی نکرده است.

رسیدگی به پرونده در جریان قضایی قرار دارد و رای قضات بعد از مشورت صادر خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث بچه نامشروع سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مهدی طارمی گل به چلسی مهدی طارمی و سحر قریشی مهدی طارمی لیندا کیانی لیندا کیانی بیوگرافی لیندا کیانی در اینستاگرام خداداد عزیزی مرد جوان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

قضات دادگاه تجدیدنظر معتقدند فرآیند دادگاه بدوی واینستین به شکلی بوده که او از محاکمه عادلانه محروم مانده است و به همین علت دادگاه باید مجددا تشکیل شود.

به گزارش بی‌بی‌سی، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.

با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا