Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با شیوع سویه جدید ویروس کرونا با عنوان دلتا در روزهای اخیر در استان مازندران ظرفیت بیمارستان‌ها پر، تعداد بیماران کرونایی در استان بسیار زیاد و تعداد فوتی‌ها هم از دیگر نقاط کشور بیشتر شده است.

در پی ازدیاد بیماران کرونایی نیازها در ارتباط با تجهیزات درمانی به خصوص کپسول اکسیژن در استان به شدت احساس می‌شود و پیگیری مسؤولان برای تامین این اقلام درمانی تاکنون راه به جایی نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این کمبودها و نارسایی‌ها خبرهایی امیدوارکننده به گوش می‌رسد که در آنها باز هم پای خیرین و گروه‌های جهادی و تلاش آنان برای رفع مشکلات مردم در میان است.

گروه جهادی شهید محمد بلباسی با توجه به شرایط بد بیماری کرونا در استان و کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان‌ها شروع به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه کپسول اکسیژن کرده است.

رسول بلباسی مسؤول قرارگاه جهادی شهید محمد بلباسی دقایقی پیش در گفت‌وگو با ما از اقدام خوب این گروه جهادی چنین می‌گوید: با توجه به شرایط کرونایی استان و تحقیقی که در مورد کمبود در بیمارستان‌ها داشته‌ایم به ما اعلام کردند که به کپسول اکسیژن نیاز دارند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی با اعلام شماره حساب و از طریق کمک‌های مردمی تاکنون توانسته ۴ کپسول اکسیژن تهیه کند، افزود: تا امروز ۳ کپسول به بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر تحویل و یک کپسول دیگر نیز تا دو روز آینده تحویل داده می‌شود.

مسؤول قرارگاه شهید بلباسی با اعلام اینکه ما آمادگی این را داریم تا موکب‌هایی را که در روزهای اربعین در عراق بر پا می‌کردیم را در جلوی درب درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها بگذاریم، خاطرنشان کرد: اگر بیمارستان‌ها نیاز دارند که خدماتی را به مردم ارائه دهند ما می‌توانیم در غالب موکب این کار را انجام دهیم.

بلباسی همچنین با اعلام شماره حساب ۶۲۳۸۱۷۰۱۰۰۵۰۰۴۹  به نام گروه جهادی شهید محمد بلباسی از مردم و خیرین خواست تا در امر خیر خرید کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی مشارکت کنند.

وی که در هنگام گفت‌و‌گو با فارس در میان مردم شادگان استان خوزستان و در حال توزیع بسته‌های آب معدنی در این منطقه بود، در مورد دیگر اقدامات این گروه جهادی در دوران کرونا نیز چنین گفت: از اسفند سال ۹۸ که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد گروه ما وارد میدان شد پس از رصد نیازها دیدیم که اولین نیاز مردم ماسک است، همان موقع با کمک‌های مردمی توانستیم با خرید پارچه، حدود ۴۵ هزار ماسک تولید کنیم و در اختیار مردم بگذاریم، در ادامه گان، شیلد تهیه و در اختیار بیمارستان‌های شهرستان قائمشهر قرار دادیم، ضدعفونی معابر، تولید محلول‌های ضدعفونی، توزیع پک‌های بهداشتی در مناسبت‌های مختلف میان مردم و اقدامات زیادی از این موراد در دوران کرونا انجام شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید محمد بلباسی بیماران کرونایی کپسول اکسیژن بیمارستان ها گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس