Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تا پایان بازی‌های المپیک اعتبار داشت. اکنون و با خاتمه رویداد توکیو، مشخص نیست آیا فدراسیون کشتی این قرارداد‌ها را تا جهانی نروز تمدید خواهد کرد یا اندیشه دیگری در سر دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، طی مصاحبه ای در آستانه المپیک اعلام کرده بود با توجه به نزدیکی بازی های المپیک و جهانی نروژ، با رییس فدراسیون توافق کردیم تا پایان مسابقات جهانی در کنار تیم فرنگی حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نیز به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.‌ 
با توجه به عملکرد قابل قبول فرنگی کاران در توکیو و پیشرفت تیم ۵ نفره اعزامی نسبت به المپیک ۲۰۱۶ ریو، به نظر می رسد محمد بنا مشکل چندانی برای تمدید قرارداد نداشته باشد. به این ترتیب و به احتمال فراوان این مربی کهنه کار همچنان هدایت تیم ملی فرنگی را بر عهده خواهد داشت مگر اینکه  شخصا تمایلی به ادامه کار نشان ندهد.
حکایت کشتی آزاد قدری متفاوت است. آزادکاران علی رغم تلاش فراوان انتظارات را در المپیک برآورده نکردند. همین امر می تواند دستاویزی برای رییس فدراسیون باشد تا تغییراتی در راس کشتی آزاد ایجاد کند. امری که با توجه به فضای جاری در کشتی آزاد، شایعات آن ازمدت ها قبل کم و بیش  به گوش می رسید. با تمام این احوال، خویشتنداری فدراسیون و سرمربی تیم کشتی آزاد باعث شد تا آنان حتی الامکان تا پایان المپیک صبوری پیشه کنند و دم بر نیاورند.

اکنون اما دو طرف، تعهدی نسبت به یکدیگر ندارند. قرارداد فی مابین منقضی و انتظارات برآورده نشده است. اگرچه رییس فدراسیون نیز  باید پاسخگوی دلایل ناکامی باشد اما شاید در حال حاضر، بهترین راه برای وی پاک کردن صورت مسئله و مقصر جلوه دادن کادر فنی است. به این ترتیب هم خود را از مظان اتهام رهایی خواهد بخشید و هم با کنار گذاشتن سرمربی، او را مقصر اصلی ضعف عملکرد جلوه خواهد داد.‌ مشکل اینجاست که شاید در شرایط موجود هیچ کدام از چهره های شاخص و با تجربه کشتی حاضر به قبول مسئولیت سرمربیگری کشتی آزاد نباشند. برخی اصولا علاقه مند به کار و فعالیت با فدراسیون فعلی نیستند و عده ای نیز با توجه به زمان کوتاه باقیمانده تا مسابقات جهانی، ریسک مسئولیت تیم ملی را نخواهند پذیرفت  مگر اینکه عنان اختیار به دست خودی های درون فدراسیون سپرده شود.‌ موضوعی که زمزمه های آن از همان ابتدا به گوش می رسید. 

به هر روی، فدراسیون کشتی فرصت زیادی برای اتلاف وقت ندارد و هر چه زودتر باید تکلیف سرمربیان کشتی آزاد و فرنگی را روشن کند. کمتر از دو  ماه تا پیکارهای جهانی نروژ باقی مانده، مسابقاتی که قرار است در ۱۰ وزن کامل برگزار شود. پیش از آن نیز رقابت های انتخابی در برخی اوزان و اردوهای آمادگی در دستور کار قرار دارد. تمام این امور باید با نظارت و هماهنگی سرمربی تیم ملی انجام شود. این مقتضیات حکم می کند   تکلیف هدایت تیم های کشتی در اسرع وقت مشخص شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد بنا غلام رضا محمدی کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد