Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@18:20:01 GMT

بازداشت 4 قاتل خطرناک در غرب تهران / پلیس فاش کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۲۴۴۰

بازداشت 4 قاتل خطرناک در غرب تهران / پلیس فاش کرد

سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: در طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۰۱ فقره انواع سرقت کشف و ۱۲۱ نفر سارق و مالخر در این زمینه دستگیر شدند.

وی افزود: دو فقره پرونده قتل نیز کشف و چهار قاتل در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: ۱۴ موبایل قاپ حرفه ای در این خصوص دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهیری از کشف بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۲۲۵ حکم قضائی اجرا شد و ۱۱۴ کیلوگرم انواع مخدر کشف و ۱۴ قاچاقچی دستگیر شدند، ۱۵۸ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در محلات نیز در این طرح دستگیر شدند.

وی از متلاشی شدن ۱۴ باند در شش شهرستان غرب استان تهران طی اجرا طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور خبر داد و گفت: این باندها در بحث سرقت و کالای قاچاق فعالیت داشتند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این طرح ۹۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی نیز در این طرح کشف شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مالخر قتل سرقت اخبار حوادث سرقت قتل قاتل مالخر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا لیندا کیانی در اینستاگرام لیندا کیانی بیوگرافی لیندا کیانی خداداد عزیزی همسر فشن قیمت علی سلیمانی دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • انواع قارچ‌های خطرناک را بشناسید
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • بزرگترین سرکوب/گزارش«CNN»ازآمار بازداشت دانشجویان درکمتر از۱۵روز!