Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیای غربی از ارتباط مرتب با سرکنسولگری ایران در هرات خبر داد و تاکید کرد: نیروهای اداره‌کننده شهر متعهد به امنیت کامل سرکنسولگری، دیپلمات‌ها و کارکنان آن شده‌اند. - اخبار بین الملل -

‌به گزارش خبرگزاری تسنیم، «سید رسول موسوی» در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: اداره هرات در اختیار نیروهای امارت اسلامی درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکنسول، دیپلمات‌ها و کارکنان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران داخل ساختمان هستند.

وی با بیان اینکه مرتب با آنها در تماس هستم، اظهار داشت: نیروهای اداره‌کننده شهر متعهد به امنیت کامل سرکنسولگری، دیپلمات‌ها و کارکنان آن شده‌اند.

افغانستان| شهر استراتژیک هرات سقوط کردافغانستان| وضعیت هرات هنوز ناآرام است/درخواست طالبان و مقامات دولتی برای نیروی تازه نفس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان

اداره ملی احصائیه و معلومات طالبان اعلام کرد در جریان یک سال گذشته ورود و خروج ۲۷ هزار و ۹۱۴ شهروند خارجی را از طریق گذرگاه‌ها و میدان‌های هوایی کشور به ثبت رسانده است.

این اداره اعلام کرد در سال گذشته به‌شمول ۶۷۵تن از طبقه زنان، ۱۵ هزار و ۱۵۳ تن وارد کشور شده و ۱۲ هزار و ۷۶۱ تن دیگر از شهروندان خارجی که ۴۹۵ تن آن از طبقه زنان اند، از کشور خارج شده اند.

براساس ارقام ثبت‌شده این اداره، بیش‌ترین ورود و خروج اتباع خارجی از طریق گذرگاه ولایت نیمروز، گذرگاه‌ها و میدان هوایی هرات، گذرگاه تورخم، گذرگاه حیرتان و فرودگاه بین‌المللی کابل صورت گرفته است.

طبق این ارقام، هدف بیش‌ترین افراد واردشده به کشور سیاحت و کار بوده است.

بر اساس معلومات ثبت‌شده گردشگران خارجی بیش‌تر از ساحات باستانی ولایت‌های (بامیان، هرات، کندهار، ننگرهار، غور، بدخشان، کندز، پکتیا، خوست، نورستان، بلخ، سمنگان و کنر) دیدن نموده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور