Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی پروژه های زیرساختی پیرانشهر با تاکید بر اولویت بندی پروژه های نیمه تمام با وجود کمبود منابع مالی افزود: تحرکات فنی و اجرایی خوبی در پروژه های راهسازی این شهرستان رخ داده است.

وی اضافه کرد: ساماندهی ورودی پیرانشهر به عنوان مطالبه ای تاریخی به همت یک کار بین بخشی آغاز شده که با تخصیص منابع مالی مورد نیاز به زودی به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه پیرانشهر در ترانزیت بین المللی اظهار کرد: تعریض محورهای پیرانشهر به نقده و سردشت از نیازهای ضروری است که در محور نخست اقدامات عمرانی در دست اجراست و در محور سردشت نیز تعریض ۷.۵ کیلومتر به زودی آغاز خواهد شد.

شهریاری به قابلیت سد سیلوه برای گردشگری نیز اشاره کرد و ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت این سد برای ورزش های آبی و پرورش ماهی و هتلینگ به سرمایه گذاری مطمئن نیاز دارد و ما برای تحویل این پروژه به سرمایه گذاری با اهلیت مالی مناسب آمادگی داریم.

وی کمک به لایروبی رودخانه ها، تامین اعتبار فرهنگسرای پیرانشهر و احداث کانال هدایت آبهای سطحی در شین آباد را از از دیگر پروژه های در دست اجرا برای اتمام در زمان اندک برشمرد.

به گزارش ایرنا، پیرانشهر از شهرهای مرزی و جنوبی آذربایجان غربی است که در مرز ایران با شمال عراق قرار دارد.

برچسب‌ها نقده آذربایجان غربی ارومیه پیرانشهر عراق استانداری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده آذربایجان غربی ارومیه نقده آذربایجان غربی ارومیه پیرانشهر عراق استانداری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر