Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@07:15:47 GMT

دستمزد مسی با ارز دیجیتالی پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۲۷۷۹

دستمزد مسی با ارز دیجیتالی پرداخت می‌شود

رفتار چین در بازار طلا جرقه صعود قیمت عنوان می‌شود، باشگاه پی اس جی اعلام کرد که توکن هواداری ارز دیجیتال پی اس جی روانه بازار شده است و هواداران می‌توانند آن را بخرند به نظر این تصمیم برای پرداخت مسی است؛ بنابراین ارز دیجیتالی وارد دنیای فوتبال شد. به گزارش پول نیوز، معاملات آتی طلا روز پنجشنبه اندکی کاهش یافت و از صعود بیش از ۱ درصدی روز چهارشنبه کاسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چینتان کارنانی، مدیر تحقیقات Insignia Consultants گفت: قیمت‌ها در کوتاه مدت "بستگی به قدرت اقتصاد ایالات متحده دارد. "

او گفت که چشم انداز اقتصاد آمریکا برای سه ماهه چهارم و سال آینده تعیین می‌کند که فدرال رزرو چه زمانی شروع به توقف سیاست‌های انبساطی می‌کند.
قیمت هر اونس طلای دسامبر (دی) ۱.۵۰ دلار یا حدود ۰.۱٪ کاهش یافت و به ۱۷۷۵۱.۸۰ دلار رسید.
به نظر می‌رسد طلا در صعود ناگهانی قرار دارد، زیرا در آگوست سال گذشته این فلز گرانبها به بالاترین رکورد ۲۰۵۰ دلار در هر اونس رسید، اما از آن تاریخ قیمت طلا نزولی بوده است.

جان لافورگ، رئیس استراتژی دارایی‌های واقعی ولز فارگو، گفت: طلا ۱۲ ماه شدیدی داشته است، حداقل به صورت نسبی. متوسط کالا‌ها (با استفاده از شاخص کالای بلومبرگ) از اوت سال ۲۰۲۰، ۳۴ درصد افزایش یافته است، در حالی که قیمت طلا ۱۲ درصد کاهش یافته است. آیا این ما را به وحشت انداخت؟

قیمت تولیدکننده بیشترین افزایش سالانه خود را در بیش از یک دهه در ۱۲ ماه تا ژوئیه نشان داد، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارز‌ها روز پنجشنبه افزایش یافت، که نشان می‌دهد فشار‌های تورمی همچنان قوی است.

چرخه‌های صعودی کالایی به "رهبری چرخشی" معروف هستند، بدین معنا که روند صعودی در یک کالا را می‌توان با یک روند صعودی قوی‌تر در کالای دیگر در همان چرخه جایگزین کرد. لافورگ در گزارشی گفت دقیقاً این همان اتفاقی است که افتاده است. او نوشت: "قیمت طلا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ یکی از بهترین دارایی‌ها بود. از آن زمان تا کنون نفس راحتی کشیده و رهبری کالا‌ها را نفت و مس بر عهده گرفته اند. "

او افزود: انتظار می‌رود طلا در دوره صعودی فعلی موقعیت رهبری خود را از سر بگیرد؛ و جرقه‌ای که باعث افزایش مجدد طلا شده به احتمال زیاد چین خواهد بود. لافورگ گفت و این در حال حاضر در حال روشن شدن است.

وی گفت: "خرید‌های چین در چند ماه گذشته بسیار جالب بوده است. اگر واردات طلای چین را از طریق هنگ کنگ پیگیری می‌کنیم به نتایج جالبی می‌رسیم، زیرا سرزمین اصلی چین به دلیل عدم انتشار اطلاعات به موقع طلا بدنام شده است. " لافورگ گفت: "طی سه ماه گذشته، واردات طلا از هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین از ۳۸ تن در ماه به ۱۵۴ تن افزایش یافته است. در حالی که ما در گذشته تعداد بیشتری را شاهد بودیم، این روند معکوس است که توجه ما را به خود جلب می‌کند. " به این اعداد یک معامله بزرگ هستند، زیرا نشان می‌دهد خرید طلا در چین برای اولین بار در یک دهه گذشته افزایش یافته است.

با این حال قیمت طلا در پایان روز کاری در محدوده ۱۷۵۰ دلار در نوسان بود در کنار قیمت طلا شاخص دلار که ارزش دلار آمریکا را در برابر سبدی از ۶ رقیب اندازه گیری می‌کند، ۰.۱ درصد بالاتر از ۹۳.۰۱۹ بود.

گزارش وزارت کار روز پنجشنبه نشان داد که قیمت تولیدکنندگان آمریکا در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) بیش از حد انتظار افزایش یافته است و نشان می‌دهد تورم می‌تواند همچنان بالا باقی بماند، زیرا تقاضای شدید ناشی از بهبود به زنجیره‌های عرضه ادامه می‌دهد.

ارز‌های دیجیتالی در فوتبال
مسی در پاریس سالی ۴۱ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت به عبارت دیگر هفته‌ای ۵۶۳ هزار یورو و ثانیه‌ای ۰.۹۳ یورو دریافت می‌کند. اما به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال اختصاصی باشگاه پاری سن ژرمن نیز به پرداخت دستمزد او کمک خواهد کرد. در حقیقت باشگاه پی اس جی اعلام کرد که توکن هواداری ارز دیجیتال پی اس جی روانه بازار شده است و هواداران می‌توانند آن را بخرند.

پس از معامله به ارزش ۴۶هزار و ۷۰۰ دلار، بیت کوین دوباره به ۴۵هزار دلار بازگشت. ۴۷هزار دلار یک سطح کلیدی مقاومت برای بیت کوین است، زیرا نشان دهنده ۵۰ درصد از بالاترین فروردین تا پایین‌ترین ماه جولای (تیر) است.

شکست بیش از ۴۷هزار دلار می‌تواند در را برای ۵۰هزار دلار برای اولین بار از ۱۵ مه باز کند.

از نقطه ضعف، سطح حمایت روانی ۴۵هزار دلار تا قبل از شروع پایین‌ترین قیمت روز سه شنبه، ۴۴هزار و ۶۸۰ دلار، بسیار مناسب بوده است. همچنین بیت کوین در مجاورت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود نزدیک ۴۵هزار و ۱۶۰ دلار معامله می‌شود.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ارز ارزهای دیجیتالی ارز دیجیتال ارزش دلار دلار افزایش یافته قیمت طلا پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟

یک کارشناس اقتصادی گفت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک ۶۰ هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدودها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست.

مرتضی افقه استاد اقتصاد و کارشناس مسائل اقتصادی در تسنیم با بیان اینکه اقتصاد کشور به میزان فروش نفت؛ ارتباطات خارجی و مسائل سیاسی وابسته است، اظهارداشت: هر تحول سیاسی که منجر به تغییر در روابط خارجی و تجارت شود بر بازار ارز اثر می‌گذارد.

وی افزود: درگیری‌های سیاسی ایران و همچنین تنش‌های منطقه باعث افزایش انتظارات تورمی و در نهایت رشد نرخ ارز شد؛ اما زمانی که مردم و فعالین اقتصادی از کاهش تنش و شوک‌ها سیاسی اطمینان پیدا کردند نرخ ارز روند نزولی خود را آغاز کرد.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی اظهار داشت: بازار ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته به طوری که دلار به نزدیک ۶۰ هزار تومان رسیده و تا زمانی که آرامش در فضای سیاسی و اقتصادی حاکم باشد نرخ ارز در همین حدودها خواهد ماند و خبری از افزایش قیمت دلار نیست.

وی افزود: افزایش یا کاهش نرخ ارز در بلند مدت به احتمال وقوع یا عدم وقوع شوک‌های سیاسی بستگی دارد، البته خوشبختانه طبق گزارش‌های اعلام شده از سوی مراجع رسمی فروش نفت افزایش یافته؛ بنابراین دست بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز باز است.

افقه بیان کرد: بانک مرکزی در سمت عرضه با مشکلی مواجه نیست؛ بنابراین می‌تواند سیاست‌های مناسبی را در بازار ارز اتخاذ کند؛ البته هم‌اکنون نیز با اقدامات خوب بازارساز و کاهش تنش‌های سیاسی شاهد اُفت قیمت دلار هستیم.

این استاد دانشگاه درباره نقش دلالان و سفته بازان در افزایش نرخ ارز در یک ماه گذشته گفت: زمینه فعالیت سفته بازان و سوداگران با رخ دادن تنش و شوک‌های سیاسی بیشتر می‌شود یعنی زمانی که ایران با مسائل سیاسی رو به رو است عده‌ای از این فضا برای دلالی و بالا بردن نرخ ارز به منظور به دست‌آوردن عایدی استفاده می‌کنند؛ بنابراین 

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سقوط کرد
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟