Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:09:42 GMT

اینجا همه پیراهن لیونل مسی را می خواهند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۲۸۳۴

اینجا همه پیراهن لیونل مسی را می خواهند

سسک فابرگاس، هم تیمی سابق لیونل مسی، می‌گوید بازیکنان حاضر در فرانسه از حضور این فوق ستاره آرژانتینی در رقابت های لیگ یک هیجان زده هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا قابل پیش‌بینی بود که پاری سن ژرمن مقصد بعدی این فوق ستاره آرژانتینی باشد؛ همین اتفاق نیز رخ داد و مسی طی روزهای گذشته رسماً به PSG پیوست تا چالش جدید خود را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سسک فابرگاس، که هم اکنون برای باشگاه فرانسوی موناکو توپ می‌زند به حضور لیونل مسی در پاری‌سن ژرمن واکنش نشان داده و می گوید: "همه بچه ها هیجان زده هستند زیرا می‌دانند که مقابل لیونل مسی بازی می کند. همچنین همه پیراهن او را می‌خواهند. من به آنها می‌گویم که ما 25 نفر هستیم و تنها یکی از ما می تواند به این خواسته برسد.

 

موناکو پر از استعدادهای جوان است و این یک چالش فوق العاده برای آنها خواهد بود. وقتی بهترین بازیکن به اینجا می آید، آنها می خواهند نشان دهند که چه کارهایی می توانند انجام دهند. البته ما بدون اینکه خیلی زیاد در مورد مسی فکر کنیم ادامه می دهیم."

 

 

 

 

فابرگاس همچنین درباره اینکه برخی معتقد هستند لیگ‌فرانسه تک‌قطبی شده گفت: "مطمئناً وقتی PSG قهرمان لیگ نمی شود، همه آن را یک فاجعه می دانند زیرا پول زیادی خرج کرده اند. همه اینجا را به عنوان یک لیگ تک قطبی می دانند اما در پنج سال گذشته موناکو و لیل این باور را از بین بردند. آنقدرها هم که مردم فکر می کنند آسان نیست؛ تیم های با انگیزه و بسیار تهاجمی در اینجا وجود دارند، به همراه بازیکنان بسیار سریع و قوی."

پاری سن ژرمن سسک فابرگاس لیونل مسی موناکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن سسک فابرگاس لیونل مسی موناکو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم شیاطین سرخ در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم منچستریونایتد برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به منچستریونایتد رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن دوم شیاطین سرخ را مشاهده می‌کنید. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم