Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:09:10 GMT

بازگشایی «پرونده‌های فلسطین» در پرس تی‌وی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۲۹۸۴

بازگشایی «پرونده‌های فلسطین» در پرس تی‌وی

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه هفتگی «پرونده‌های فلسطین» با رویکرد حمایت از مردم فلسطین و پوشش اخبار و اتفاقات مهم سرزمین‌های اشغالی، در لندن ضبط شده و به‌صورت هفتگی به روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود.

رابرت اینلاکش، خبرنگار شبکه پرس تی وی در لندن و فعال شناخته فضای مجازی، در این برنامه، به عنوان مجری مقابل دوربین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که آشنایی دیرینه‌ای با مسائل مردم فلسطین دارد، هر هفته ابعاد مختلف یکی از اخبار و وقایع مرتبط با فلسطین را با کارشناسان و تحلیلگران در میان می‌گذارد.

اولویت طرح با موضوعاتی خواهد بود که در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی برای کشور فلسطین و مردمانش مفید فایده باشد.

«پرونده‌های فلسطین» همچنین به موضوعات کلان‌تری از جمله تحریف تاریخ فلسطین نیز می‌پردازد و نقطه نظرات صاحبنظران و کارشناسان را درباره‌ این مسائل جویا می‌شود.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» در اولین قسمت خود با هدف مروری بر حمایت‌ها از مردم فلسطین در عرصه‌های ورزشی، به یکی از نمونه‌های اخیر اعلام همبستگی ورزشکاران با آرمان انتفاضه، یعنی خودداری ورزشکار الجزایری از رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو تمرکز خواهد کرد.

پخش مجموعه برنامه جدید پرس تی وی به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین فضای مجازی پرس تی وی بازگشایی پرونده های فلسطین پرس تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم، ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی؛ رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این هفته ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار شد و در جریان این دیدار به 53 مورد از تقاضای مراجعان که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بود، پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی گفت: این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها خود وارد میدان می‌شوند و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • وقتی بی‌بی‌سی نزد کارشناسان خودش هم مقبولیتی ندارد! + فیلم
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)