Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:39:19 GMT

جهانبخش:مصدومیتم جدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۲۹۹۱

جهانبخش:مصدومیتم جدی نیست

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در چارچوب دیدار‌های برگشت دور سوم مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا فاینورد که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی کشورمان را در ترکیب اصلی خود داشت، برابر لوتسرن سوئیس به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

جهانبخش که در دقایق ۹ و ۳۵ دو گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۴۲ به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از زمین مسابقه خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش مقابل دوربین ESPN درباره مصدومیتش توضیحاتی داد.

او با اشاره به این که مصدومیتش جدی نیست، اعتراف کرد که در واقع پس از نتیجه یک  بر صفر در ۹ دقیقه دچار آسیب دیدگی شده است.

جهانبخش گفت:" بعد از گل اول فکر کردم شاید باید تعویض شوم و ریسک نکنم. در کشاله رانم احساس درد داشتم و عضلاتم کمی سفت بود، اما می‌خواستم همچنان ادامه بدهم. مدتی به بازی ادامه دادم. فکر می‌کردم اگر چند حرکت انجام دهم، خوب می‌شوم. سپس متوجه شدم این دروغ است! اگر اوضاع بدتر شود، دیگر نمی‌توانم بازی کنم.  بعد از گل دوم تصمیم گرفتم دیگر ریسک نکنم. فکر کردم ما برنده می‌شویم و من هم جرات کردم که بیرون بروم! "

جهانبخش علی رغم این که هنوز به آمادگی جسمانی کامل نرسیده است، پیشرفت را در خودش و تیم می‌بیند.

او گفت: "ما در بازی‌های اول خوب بازی نکردیم، اما مقابل لوتسرن واقعاً خوب بازی کردیم. ما باید کمی یکدیگر و شیوه بازی هم را بهتر بشناسیم و امیدوارم همین طور ادامه دهیم. برای من مهم است که آمادگی بدنی داشته باشم و دقایق بیشتری بازی کنم. امیدوارم مصدومیت‌های کوچکی مانند این به زودی برطرف شوند و همه ما بتوانیم عملکرد بهتر و بهتری برای این باشگاه بزرگ داشته باشیم. "

اسلات سرمربی فاینورد هم در باره مصدومیت جهانبخش گفت:"من مدتی است علی را می‌شناسم. بازیکنان همیشه بعد از مصدومیت می‌گویند اوضاع خیلی هم بد نیست، اما آن‌ها ظرف سه روز دوباره بازی خواهند کرد. جمعه مصدومیت او را ارزیابی می‌کنیم. "

بیشتر بخوانید

علیرضا جهانبخش مصدوم شد تمجید مهاجم سابق تیم فوتبال فاینورد از جهانبخش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش علیرضا جهانبخش فاینورد روتردام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن

لوکاکو، مهاجم رم مقابل بایرلورکوزن خواهد بود.

روملو لوکاکو که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر آاس رم مقابل بولونیا و سپس ناپولی را از دست داده بود، آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ لوکاکو بعد از ۱۰ روز مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی جالوروسی بازگشت و می تواند رم را  در بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود. لوکاکو در جریان برتری ۲-۱ رم مقابل میلان در لیگ اروپا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل