Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:54:24 GMT

بارسا و پیشنهادی باورنکردنی که توسط مسی رد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۳۱۰۹

بارسا و پیشنهادی باورنکردنی که توسط مسی رد شد

نشریه اوله آرژانتین از آخرین پیشنهاد بارسلونا به لیونل مسی پیش از امضای قرارداد با پاری‌سن ژرمن رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند شب پیش بود که باشگاه بارسلونا در خبری غیر قابل باور برای هواداران این تیم اعلام کرد که کار لیونل مسی در بلوگرانا به پایان رسیده و او فصل آینده با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین همانطور که پیش‌بینی می‌شد پاری سن ژرمن از جذب فوق ستاره آرژانتینی خبر داد تا مشخص شود مسی فصل آینده برای این تیم فرانسوی به میدان خواهد رفت.

 

اما بعد از کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی لیونل مسی به یکباره شایعاتی به وجود آمد مبنی این که باشگاه بارسلونا پیشنهاد جدیدی به این فوق ستاره آرژانتینی ارائه داده تا او را حفظ کند. در واقع گفته شد که بلوگرانا قصد دارد آخرین شانس خود را برای حفظ مسی امتحان کند؛ خبری که البته توسط هیچ منبع معتبری تایید نشد.

 

 

 

 

اما حالا نشریه اوله آرژانتین از این پیشنهاد باشگاه بارسلونا به لیونل مسی رونمایی کرده است. بر این اساس بعد از نشست مطبوعاتی لیونل مسی یکی از مدیران بارسلونا به او یک پیشنهاد باورنکردنی ارائه داده است؛ پیشنهاد قرارداد پنج ساله که مسی در سال اول آن هیچ حقوقی دریافت نمی‌کند؛ همچنین در سال دوم قرارداد خود تنها نصف دستمزدش را دریافت خواهد کرد و در سال های بعدی بقیه حقوق به مسی پرداخت خواهد شد. همچنین اوله تاکید کرده که این پیشنهاد در سریع ترین زمان ممکن توسط خورخه مسی، پدر فوق ستاره آرژانتینی، رد شده است.

پاری سن ژرمن بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS

فوق ستاره آرژانتینی مرد اول تیمش در هفته‌های اخیر بوده‌است

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید. لیونل مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید.

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

با گلزنی در بازی امروز، لیونل مسی با ۹ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ MLS صعود کرد، او همچنین با ارسال 4 پاس گل، سومین پاسور برتر لیگ نیز به حساب می‌آید. نکته جالب توجه این‌جاست که مسی در فصل جاری با مصدومیت‌های طولانی‌مدتی مواجه بوده و نتوانسته در تمام بازی‌های تیمش حضور پیدا کند، لذا ستاره آرژانتینی آمار ذکرشده را در تنها ۷ بازی به ثبت رسانده است. گفتنی است اینتر میامی با ۲۱ امتیاز، در صدر جدول MLS جای گرفته‌است.

صدرنشینی مسی در جدول آقای گلی
مسی همچنین بهترین بازیکن لیگ از حیث مجموع گل و پاس گل به حساب می‌آید

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره