Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان هنرمند شهرستان موفق شدند ۱۹ از ۲۰۱ رتبه برتر سی و نهمین مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور را به دست آورند.

محمدرضا معصومی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدرسه محدود نیست و برگزاری جشنواره های دانش‌آموزی، فرصتی برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های دانش‌آموزان است تا بر اساس علاقه خود در هر رشته هنری فعالیت کرده و با معرفی آثار آنها مسیر زندگی آینده ‌شان نیز ترسیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله کشوری جشنواره سی و نهم، دانش آموزان هنرمند کاشان موفق به کسب چهار رتبه اول، چهار رتبه دوم، سه رتبه سوم و هشت رتبه برگزیده شدند که ۱۰ درصد رتبه های این رویداد دانش آموزی است که بالاتر از ظرفیت چند استان کشور است.

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش آموزان دانیال حمیدی در بخش شعر، مبینا موبدی در رشته مجری گری، سید حسن چاوشی در رشته آب مرکب و زهرا لطفی در رشته آبرنگ موفق به کسب رتبه اول جشنواره شدند.

معصومی گفت: همچنین زهرا خزائی در رشته طراحی لباس، حسین احمدی در رشته نماهنگ، مریم فرح آبادی در رشته طراحی جلد کسب رتبه دوم و میترا احمدزاده در رشته کاشیکاری، مبینا موبدی در بخش شعر، علیرضا نصراله زاده در بخش طراحی با مداد و فائزه صادقی در رشته مجسمه سازی رتبه سوم را به دست آورند.

وی افزود: مهدیه نماری در رشته تکنوازی فلوت، سید محمد رضوی در رشته طراحی آرم، زهرا صمدی در بخش کاریکاتور، زینب کاشانی در رشته پاستل، محمدمهدی دیناری در بخش مداد رنگی، فاطمه منعمی در بخش طراحی با زغال، فائزه سلیمانی و امیرحسین معماری در رشته طراحی نقشه قالی به عنوان رتبه های برگزیده معرفی شدند.

کارشناس مسئول فرهنگی وهنری مدیریت آموزش و پرورش گفت: این جشنواره در پنج رشته ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و هنرهای گروهی با بیش از ۸۰ گرایش با حضور یک هزار و ۸۶ نفر از دانش آموزان این شهرستان در سطح آموزشگاه ها آغاز شد.

معصومی افزود: از مجموع آثار برتر مرحله اول، ۱۷۸ نفر با کسب رتبه اول شهرستان به مرحله استانی راه یافتند که موفق به کسب ۵۱ رتبه برتر استان اصفهان شدند و ۲۶  نفر از این تعداد در مرحله کشوری جشنواره سی و نهم شرکت کرده و ۱۹ نفر از آنها رتبه های برتر را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: به واسطه زیرساخت‌های فعالیت در بستر فضای مجازی، برنامه‌های آموزش و پرورش به ویژه در بخش فعالیت های فرهنگی و هنری توسعه یافته است و برگزاری جشنواره‌های متعدد و متنوع با استقبال گسترده دانش‌آموزان همراه بوده است.

معصومی تاکید کرد: معرفی آثار فاخر دانش آموزان فرهنگ جامعه، را تعالی می بخشد و استفاده از هنر دانش‌آموزان و انتشار آن در فضای مجازی علاوه بر ایجاد انگیزه، محرک و انگیزه بخش برای دیگر دانش‌آموزان است تا توانایی های خود را شناخته و عرضه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دانش آموز فرهنگی و هنری رشته طراحی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است