Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زابل گفت: ثبت نام دوره های مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش مهرماه ۱۴۰۰ در این مراکز آموزشی از روز شنبه ۲۴مرداده ماه جاری آغاز و تا روز ۳۱مردادماه ادامه خواهد خواهد داشت.

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی زابل بعنوان تنها مرکز آموزش علمی کاردی در منطقه سیستان با تجهیزات و امکانات مناسب همه ساله پذیرای متقاضیان به تحصیل در رشته های کاربردی و مهارتی در این منطقه مرزی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پذیرش در ۵ دوره کاردانی و ۴ دوره کارشناسی انجام خواهد شد که دوره های کاردانی شامل نرم افزار کامپیوتر ( برنامه سازی )، دستیاری مشاغل حقوقی، عمران ( سازه های پیش ساخته )، تربیت مربی مراکز پیش دبستانی و تکنولوژی آموزشی و دوره های کارشناسی ناپیوسته شامل مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی عمران( نقشه برداری) ، تربیت مربی مراکز پیش دبستانی و حقوق ثبتی می‌باشد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زابل ادامه داد: ثبت نام دوره‌های کاردانی با هر نوع مدرک تحصیلی دیپلم امکان‌پذیر خواهد بود و نیاز به ارائه مدرک پیش‌دانشگاهی نخواهد بود و ثبت‌نام مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز باهر نوع مدرک کاردانی قابل انجام خواهد بود. 

وی هم‌چنین ادامه داد: همشهریان و متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند  به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  و یا بصورت حضوری به مرکز آموزش علمی کاربردی زابل، به آدرس بلوار شهیدان دولتی مقدم نبش میدان امام رضا(ع) مراجعه نمایند و هم‌چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۸۸۱۹۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی سيستان و بلوچستان استانی علمی و آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی دانشگاهی زابل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟