Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نساجی مازندران می‌گوید در فصل جدید به همراه این تیم به دنبال کسب نتایجی درخور شأن مردم قائمشهر است.

ساکت الهامی، سرمربی نساجی مازندران درخصوص تمدید قرارداد با نساجی مازندران گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، سرمربی نساجی در گفتگو با ایلنا گفت:

با بازیکنان صحبت کردیم و چون مشخص شد که اکثر آنها ماندنی هستند به احترام مردم خوب مازندران که در روزهای سخت از این تیم حمایت می‌کردند نتوانستم از نساجی دل بکنم و قراردادم را تمدید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از باشگاه‌هایی که پیشنهاد داده و به من لطف داشتند هم تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

الهامی در مورد اینکه بیشتر تیمش ماندنی هستند ادامه داد:

من فکر می‌کنم حدود ۸۵ درصد از بازیکنان را حفظ خواهیم کرد چون اکثر بازیکنان قراردادهای دوساله از سال پیش دارند. به دنبال این هم هستیم بازیکنان خوبی که به تیم‌مان کمک می‌کنند را هم جذب کنیم.

الهامی در واکنش به این سوال که احتمال دارد از سرخابی‌های پایتخت بازیکن جذب کنند، گفت:

خیر البته بحث قیمتش نیست چون من اعتقاد دارم که بازیکنان باید نیاز کادرفنی را برطرف کند و نمی‌شود چون فقط یک بازیکن مطرح است آن را جذب کرد.

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال پیشنهادی داشته یا خیر، گفت:

ابتدا باید بگویم که استقلال سرمربی دارد و بازی‌هایش دنبال می‌شود، بد نتیجه نگرفته‌اند و صحبت کردن در مورد تیمی که سرمربی دارد از نظر من صحیح نیست.

سرمربی تیم نساجی درباره چشم انداز این تیم در فصل پیش رو گفت:

قطعا شرایط ما نسبت به سال گذشته فرق می‌کند. نمی‌توانم بگویم جایگاه‌مان کجا خواهد بود ولی قطعا نیت‌مان این است که مردم مازندران و قائمشهر در یک آرامش خاطر قرار بگیرند که این ناراحتی و دلواپسی این فصل را نداشته باشند.

ساکت الهامی درمورد تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی به زمین چمن طبیعی گفت:

بله ولی باید بگویم که بیشتر از رقبا ما خودمان از همین زمین ضرر کردیم. ما بیشتر امتیازات را خارج از خانه کسب کردیم و همه باخت‌ها داخل خانه بود. هم از نظر مصدومیت و از نظر کیفیت فوتبالی ضرر کردیم. ما خارج از خانه فقط به پرسپولیس باختیم که دو گل‌ آنها هم آفساید بود. تمام نتایج خارج از خانه خوب بود و الان شرایط به طوری است فقط این بند را در قراردادم آوردم که شرایط زمین وطنی اگر خوب نباشد می‌توانم قراردادم را فسخ کنم. با آقای حدادیان در این مورد صحبت کردیم و دوست داریم که هواداران از فوتبال لذت ببریم.

ساکت اهامی درمورد پرداخت مطالبات مالی از سوی رضا حدادیان به عنوان مالک باشگاه، گفت:

جا دارد از ایشان تشکر کنم، در دوران مربیگری ام اولین فصل است که دیده‌ام یک تیم صد در صد پرداختی داشته و حتی آپشن‌هایی هم که بوده را به بازیکنان پرداخت کرده‌اند. پاداش بازی آخر هم بلافاصله پس از پایان بازی پرداخت شد.

او در مورد آغاز تمرینات فصل جدید گفت:

به امید خدا تمرینات‌مان را پس عاشورا استارت می‌زنیم. امیدوارم که کیفیت فوتبا‌ل‌مان نسبت به سال گذشته بهتر باشد. از همکارانم که در این مسیر کنارم بودند تشکر می‌کنم. از آقایان حدادیان و سیف الله پورو اقدم هم تشکر ویژه می‌کنم که حمایت‌های همه جانبه از تیم دارند.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات حمید عبداللهی در طرفداری: تصمیمات تراکتور تحت تاثیر فضای مجازی است! سوقصد به جان داور لیگ برتری؟ | با ماشین، رضا کرمانشاهی را زیر گرفتند و فرار کردند ولادمیر آلکنو: مشکل اصلی ما سرویس بود، کمر تیم شکست؛ من فکر کردم معروف سرویس بهداشتی رفته است شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان تحقق یک رویا؛ احتمال هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در فصل آینده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)