Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@15:17:41 GMT

دستور رئیسی برای تدوین بسته مدیریتی مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۳۲۱۹

دستور رئیسی برای تدوین بسته مدیریتی مقابله با کرونا

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات لازم برای مهار پیک پنجم کرونا در کشور گفت: در حال حاضر واکسیناسیون با سرعت در حال انجام است اما قطعاً به مهار پیک پنجم کمک نمی کند، هر چقدر بتوانیم سرعت واکسیناسیون را افزایش دهیم می‌توانیم از شیوع پیک های بعدی جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه کرونا در کشور عادی انگاری شده است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی رعایت نمی شود، ادامه داد: از سوی دیگر اقتداری از سوی نیروی انتظامی برای اعمال محدودیت ها وجود ندارد و به خاطر نوع ویروس و سرایت آن امروز با حجم زیادی از مبتلایان روبه رو هستیم که تعداد زیادی این مبتلایان یا بستری و یا فوت می شوند.

نماینده مشهد در مجلس با تاکید بر اینکه مردم کمک کنند تا از این پیک عبور کنیم، اضافه کرد: در ستاد کرونا نیز به دنبال توسعه واکسیناسیون هستیم تا از شیوع های بعدی جلوگیری کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره احتمتال تعطیلی برای مهار کرونا، اظهار داشت: تعطیلی به شرط اینکه تبدیل به مسافرت نشود و مردم در خانه‌های خود بمانند کمک می‌کند تا از سرایت بیشتر بیماری جلوگیری شود ،اما مقدماتش فراهم نیست، در ستاد کرونا نیز در این زمینه صحبت هایی شد و به این جمع‌بندی رسیده شد که مقدمات آن فراهم نیست.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: حدود یک ماه است که آیت الله رئیسی جمعی را مامور کرده است که یک بسته مدیریتی برای ساماندهی کرونا آماده شود که تا حدودی این بسته آماده شده و و باید در ستاد کرونا بررسی و تصویب‌ شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعلام اینکه یکی از موارد بسته مدیریتی مقابله با کرونا بحث واکسن است، عنوان کرد: حجم واکسن زیادی را لازم داریم تا زنجیره پاندمی کرونا قطع شود باید دستگاه های موثر در مقابله با کرونا دست به دست هم بدهند تا این بسته اجرایی شود./ تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران