Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال فاینورد هلند شب گذشته (پنج‌شنبه) در دیدار برگشت مرحله سوم مسابقات لیگ کنفرانس فوتبال اروپا به مصاف تیم لورتزرن سوئیس رفت و در شب درخشش ستاره ایرانی خود با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

در این بازی علیرضا جهانبخش موفق شد گل‌های اول و دوم تیمش را به ترتیب در دقایق ۹ و ۳۴ به ثمر به رساند، اما در دقیقه ۴۳ بازی دچار مصدومیت جزئی شد و زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد بعد از این بازی درباره درخشش هافبک جدید ایرانیش، اظهار داشت: علیرضا جهانبخش برای بازگشت به دوران اوجش نیاز به زمان دارد. او خیلی دیر به ما ملحق شده و در دو سال گذشته تقریبا فوتبال بازی نکرده و در تیم سابقش غالبا نیمکت نشین بوده است.

همچنین جهانبخش درخصوص نمایش درخشانش در بازی شب گذشته برابر نماینده سوئیس گفت: در دقایق ابتدایی بازی احساس درد در پایم داشتم. با این وجود به بازی ادامه دادم و پس از زدن گل اول دوباره این درد را احساس کردم. نمی‌خواستم ریسک کنم، ولی از آن طرف خیلی دلم می‌خواست بازی را ادامه دهم.

وی درباره لحظه مصدومیتش تصریح کرد: در آن لحظه نمی‌خواستم بیشتر از این ریسک کنم، چون احتمال داشت مصدومیتم جدی‌تر شود به همین خاطر از زمین بیرون رفتم. اصلا قصد ندارم حتی یک بازی را به همراه فاینورد حضور نداشته باشم. بعد از گل دوم خیلی از عملکرد خودم راضی بودم.

هافبک ایرانی حضورش در باشگاه فاینورد گفت: فاینورد در حال پیشرفت است. ما در بازی قبل خود مقابل دریتای کوزوو نیز عملکرد خوبی داشتیم. سرمربی تیم نیاز دارد تا بازیکنان را بهتر بشناسد و این کار نیاز به زمان دارد. بیشتر بخوانید: پاسخ منفی عاشوری به پیکان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فاینورد علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!

گفته می‌شود «اشلوت» سرمربی جدید لیورپول شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی اعلام جدایی یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل جاری و بعداز ۱۰سال کار، لیورپول سرمربی بعدی خود را معرفی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبر داد: آرنه اشلوت سرمربی جدید لیورپول خواهد بود و جایگزین یورگن کلوپ در پایان فصل می‌شود. قرارداد بین فاینورد و لیورپول برای انتقال این مربی هلندی به آنفیلد امضا شده است.

اشلوت ، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!