Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  این درحالی است که تا به امروز بازیکنان پرسپولیس به دو تاریخ اعلام شده برای آغاز تمرینات این تیم توجهی نکرده اند!

قرار بود روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه جاری تمرینات پرسپولیس دوباره از سرگرفته شود اما چند بازیکن اعلام کردند درصورتی در تمرین حاضر می‌شوند که باقی مانده پول و مطالبات فصل گذشته پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی این خبر به گوش مسئولان باشگاه رسید بار دیگر از مربیان پرسپولیس خواستند تمرینات را از روز ۱۸ مرداد ماه (چهارشنبه هفته گذشته) شروع کنند اما باز هم بازیکنان پیغام دادند حاضر به حضور در تمرینات در تاریخ جدید هم نیستند چرا که اول باید با آنها تسویه حساب انجام شود!

حالا در گروه واتساپی بازیکنان به آنان اعلام شده است که باید روز شنبه ۲۳ مرداد جاری در تمرینات حضور پیدا کنند تا خود را برای حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با استقلال تاجیکستان آماده کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه ۱۴ سپتامبر برابر با ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه جمهوری شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، این دیدار از ساعت ۲۰ به وقت محلی و ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز می‌شود.

برهمین اساس یحیی گل محمدی دوست ندارد تمرینات تیمش بیشتر از دو هفته تعطیل شود و می خواهد تمرینات آماده سازی را از روز شنبه آغاز کند.

تمرینات پرسپولیس در شرایطی از شنبه آغاز می‌شود که بازیکنان و مربیان این تیم هنوز قرارداد فصل پیش و آپشن‌های مربوط به آن را دریافت نکرده‌اند.

یحیی گل‌محمدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس خواسته با سرخپوشان تسویه شود تا بعد از آن در مورد بازیکنان آزاد تصمیم گیری شود.

در همین راستا مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند طی هفته آینده پرداختی به بازیکنانشان را به صد در صد رسانده و حتی بخشی از آپشن‌های آنها را نیز پرداخت کنند.

این قول از طریق بزرگترهای پرسپولیس به بازیکنان داده شده و باید دید بازیکنان این تیم اعتصاب خود را شکسته و حاضر به تمرین می شوند یا اینکه تمرین نمی کنند؟

به نظر می رسد احتمال تمرین کردن پرسپولیسی ها بیشتر است چرا که یحیی گل محمدی قصد وساطت دارد تا تیمش را مهیای بازی با استقلال تاجیکستان کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تمرین اعتصاب اعتصاب پرسپولیس تمرین خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن