Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:06:14 GMT

هفتمین مدافع سلامت استان یزد آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۴۲۲۴

هفتمین مدافع سلامت استان یزد آسمانی شد

ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شهادت هفتمین شهید مدافع سلامت یزد، بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

دکتر «ابراهیم سلمانی» در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه هفتمین شهید مدافع سلامت استان یزد امروز در راه دفاع از سلامت مردم استان به شهادت رسید.

وی افزود: دکتر «احمد زینلی قطرم» متخصص طب فیزیکی و توانبخشی بیمارستان شهید صدوقی یزد که در امر دفاع از سلامت عمومی و مقابله با کرونا، به این ویروس منحوس مبتلا و به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی تصریح کرد: مراسم بدرقه پیکر این شهید راه دفاع از سلامت جامعه با همراهی بخش از کادر درمان، تشریفات نیروی انتظامی و سپاه در ساعت ۱۶:۳۰ امروز از مقابل درب اصلی ساختمان بیمارستان شهید صدوقی به سمت آرامگاه ابدی برگزار می‌شود.

دکتر «محمدرضا میرجلیلی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد طی پیامی شهادت این مدافع سلامت را به عموم مردم شریف استان به ویژه مجموعه همکاران حوزه سلامت تسلیت گفت.

وی بخشی از این پیام آورده است؛ «خبر شهادت پزشک فرهیخته و فداکار مرحوم زنده یاد دکتر احمد زینلی که عمر باعزتش را در مسیر خدمت به جان آدمیان صرف کرد، جامعۀ پزشکی و سلامت استان را بسیار متأثر ساخت.

ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این پزشک دلسوز و توانمند مدافع سلامت مردم را به خانواده محترم این خادم سلامت،جامعه فرهیخته پزشکی و درمانی و مردم شریف استان یزد تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی  مسئلت می‌کنم.

خلق خوش، مهربانی با دیگران و نام نیک آن بزرگوار تا همیشه یادگار خواهد ماند.

عروجش در ایام عزای سرور و سالار شهیدان بود و بی‌شک خدمت ایثارگرانه‌اش او را هم‌نشین اربابش خواهد ساخت.

امید است به فضل پرودگار با تلاش مدافعان سلامت و همکاری هرچه بیشتر مردم، هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور و استان باشیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد کروناویروس يزد مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت