Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:07:33 GMT

شرکت آب منطقه‌ای بر مصرف آب فولاد نظارت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۴۲۴۶

شرکت آب منطقه‌ای بر مصرف آب فولاد نظارت می‌کند

جواد نیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با قرارداد شرکت فولاد مبارکه به منظور برداشت آب از زاینده‌رود برای مصارف صنعتی اظهار داشت: قراداد اولیه در سال ۱۳۵۶ جهت احداث کارخانه فولاد در منطقه منعقد و قرارداد فعلی در سال ۱۳۶۸ و هم‌زمان با راه‌اندازی کارخانه فی مابین شرکت آب‌منطقه‌ای اصفهان و فولاد مبارکه منعقد شده است و نظارت و کنترل قرارداد بر عهده آب‌منطقه‌ای اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارشد فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بی‌نظیر دانستن سرمایه‌گذاری فولاد در زمینه تصفیه پساب‌های صنعتی بیان کرد: تصفیه‌خانه‌های پساب فولاد مبارکه هم‌زمان با راه‌اندازی کارخانه در مدار تصفیه قرار گرفته و کلیه پساب‌های شرکت اعم از پساب صنعتی، شیمیایی و بهداشتی، تصفیه و جهت مصرف آب فضای سبز یا تولید فولاد مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پایان به استاندار شرکت فولاد در ارتباط با تولید آلاینده‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه با اخذ گواهینامه ISO۱۴۰۰۱ پارامترهای آلاینده شرکت تحت کنترل واحد محیط زیست استان و کشور قرار دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب آلاینده فولاد مبارکه شرکت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند