Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علاقه مغانلو و پرسپولیس کاملا دوطرفه است اما پول سنگینی که پرتغالی‌ها می‌خواهند تراز مالی قرمزهای پایتخت را کاملا به هم می‌ریزد

با اتمام مسابقات لیگ برتر، قرارداد شهریار مغانلو هم با پرسپولیس به پایان رسید. مهاجمی که در دوران کوتاه‌مدت حضورش در این تیم اعتماد کادر فنی و هواداران را به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هواداران پرسپولیس نگران از دست دادن این بازیکن هستند، خصوصا که باشگاه پرسپولیس هم شرایط مالی خوبی ندارد تا شهریار را به‌صورت قطعی از سانتاکلارا بخرد.

باشگاه سانتاکلارا برای انتقال مغانلو بند آزادسازی ۵۰۰هزار دلاری را پیش پای پرسپولیس قرار داده است. در شرایط کنونی پرسپولیس که مطالبات مالی نگران‌کننده گابریل کالدرون پیش روی آنها قرار گرفته و خطر بیش از هر زمانی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را تهدید می‌کند، درخواست سانتاکلارا یک مشکل بزرگ و اساسی محسوب می‌شود.

باشگاه سانتاکلارا برخلاف نیم‌فصل و پنجره زمستانی با توجه به اینکه اکنون مهاجم ایرانی‌اش ارزش مناسبی پیدا کرده و پیشنهادهای دست به نقدی در اختیار دارد، راضی به مذاکره برای تخفیف و اقساطی کردن رضایتنامه نیست.

این‌ در حالی است که باشگاه سپاهان از مدت‌ها قبل در کمین مغانلو نشسته و اعلام کرده حاضر است ۵۰۰هزار دلار بابت صدور رضایتنامه مغانلو به باشگاه پرتغالی بپردازد.

با این وضعیت ادامه همکاری با پرسپولیس از دست مغانلو خارج شده و همه‌چیز در دست باشگاه سانتاکلارا است.

البته مسئله مهم این است که مغانلو دوست ندارد برای سپاهان بازی کند و تمایل این بازیکن، پوشیدن پیراهن پرسپولیس در فصل آینده است.

شاید این یک اهرم فشار از سوی شهریار باشد تا سانتاکلارا هم کمی از مواضع خود برای فروش شهریار به سپاهان عقب‌نشینی کند.

جالب اینجاست که هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی هم به‌شدت به باشگاه سپاهان حمله کرده‌اند و برای آنها خوشایند نیست که مغانلو را فصل بعد با پیراهن سپاهان ببینند.

با این حال باشگاه پرسپولیس به‌دنبال تامین منابعی است که بتواند ستاره گلزن خود را همچنان در اختیار داشته باشد ولی پرداخت این مبلغ سنگین به سانتاکلارا و عقد قرارداد جدید با مغانلو نظام مالی باشگاه در مورد بازیکنان را به هم خواهد زد.

پرسپولیس حالا در آستانه از دست دادن یکی از سرمایه‌های بزرگ خود قرار دارد و طبیعتا کادر فنی سرخ‌پوشان باید به فکر انتخاب جانشین مغانلو هم باشند. در این چند روز هم شایعاتی مبنی بر احتمال مذاکره پرسپولیس با سجاد شهباززاده و حامد پاکدل مطرح شده، موضوعی که هنوز تأیید یا تکذیب نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شهریار مغانلو سپاهان پرسپولیس سپاهان شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!