Web Analytics Made Easy - Statcounter

میهمان این برنامه از سری برنامه های خاطره بازی، مهاجم سابق پرسپولیس، ادموند بزیک است. برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران با بزیک طی روزهای گذشته تقدیم شما شد و در این برنامه سعی کردیم به مرور برخی اتفاقات گذشته بپردازیم. به شما توصیه می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

در حاشیه برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران، فرصت را مغتنم شمردیم و با ادموند بزیک به مرور خاطرات پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سال های دور پرسپولیس در این گفتگو با تصاویری از دوران بازیگری خودش رو به رو شد و با توضیح و ذکر خاطراتی در خصوص آنها گفتگویی زیبا را خلق کرد. در این میان سامان خدایی از بزیک درخواست کرد تا روی این تصاویر را برای مخاطبان طرفداری امضا کند. همچنین تصاویر برخی بازی های دربی به شدت بزیک را به وجد آورد و خاطرات جالبی را برای او یادآورد شد. ما را تا پایان این برنامه همراهی کنید.

چند عکس هم برای شما داریم اگر خاطره ای از اینها دارید تعریف کنید. این عکس خاطرتان است؟

بازی پرسپولیس و استقلال سال 75 است که تک گل را من زدم و 1-0 تمام شد. این عکس را به این شکل نداشتم و عکس قشنگی است و فکر می کنم بعد از گل است.

بله. اگر روی عکستان را امضا کنید ممنون می شوم. خاطره ای از آن بازی دارید؟

پرسپولیس 7 سال بود که استقلال را نبرده بود و واقعیت این بود که من این موضوع را نمی دانستم چون بیشتر در بحث فوتبال بودیم و از آمارها اطلاعی نداشتیم. فکر می کنم روز خیلی خوبی برایم بود که توانستیم بعد از 7 سال با گل من ببریم و دقایق آخر هم لذت گل زدن خیلی زیاد است.

کلا در دربی خوب گل می زدید.

این هم عکس 3-0 است و بازی برگشت همان سال 75 است. آن موقع بازی ها خیلی طول می کشید و تا تابستان 76 هم می رفت و این بازی 3-0 است. در این بازی می توانستیم استقلال را با گل های بیشتر ببریم و فکر می کنم یکی از بهترین بازی های پرسپولیس مقابل استقلال بود و خیلی بازی خوبی بود.

فکر می کنم رفت و برگشت گل زدن جلوی استقلال هم برای یک پرسپولیسی لذتی دیگر داشت.

بیشتر بازیکنانی که در هردو تیم فرق نمی کند هم استقلال هم پرسپولیس، دوست دارند در دربی گل بزنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و خیلی لذت بخش تر این است که شما در بازی رفت و برگشت گل بزنید.

محبوبیت هم بین هواداران چند برابر می شود.

بله صد در صد.

اگر روی این عکس را هم امضا کنید ممنون می شویم.

روی پیراهن خودم امضا می کنم.

این بازی چطور؟

الزورای عراق است بازی 3-1 که متاسفانه به رده بندی رفتیم و سوم شدیم. الزورا را 3-1 بردیم، بازی را 1-0 عقب بودیم ولی 3-1 بردیم. گل اول را من زدم.

اسماعیل حلالی هم به شما پاس گل داد.

بله. این را هم امضا کنم؟

اگر لطف کنید.

من دوست داشتم عکس بازی با آلیما هم بود، آن بازی کامبک قرن بود و بازی 3-0 باخته در قزاقستان را 5-0 بردیم و یکی از بهترین بازیهای پرسپولیس بود.

آن عکس را موقع تدوین برنامه قرار می دهیم. این عکس را مجتبی محرمی قبل از شما امضا کرده است.

این بازی برق شیراز است.

بهمن یا برق؟

این برق شیراز است و آنها 1-0 با گل مهدوی کیا بردند. دقایق اگر اشتباه نکنم آخر هم گل زدند. توپ ها داخل گل نمی رفتند. این پیراهن را فقط جلوی برق پوشیدیم و به خاطر این یادم است.

این هم یک پرسپولیس پرستاره دیگر و اسامی خیلی بزرگ است و آن لباس معروف آیوا.

اگر اشتباه نکنم بازی با استقلال است.

فکر می کنم سال 75 باشد.

نه از 75 فقط عابدزاده و پیروانی هستند. فقط همین سه نفر بودیم این فکر می کنم 77 بود که 1-1 شد یا 2-0 بردیم بازی را.

پرسپولیسی ها این تیم را خیلی دوست داشتند فکر می کنم.

بله. این را هم امضا کنم؟

بله. دو پیراهن هم اینجا داریم. پیراهن آیوای معروف.

خیلی ها این پیراهن را دوست دارند.

قبل از شما حمید استیلی این پیراهن را امضا کرده. خاطره ای از این پیراهن دارید؟

اگر اشتباه نکنم مال سال 77 بود چون سیزده یا چهارده بازی پشت سر هم بردیم و رکوردی شد برای لیگ، تقریبا سه هفته مانده به پایان بازی ها بود ما قهرمان شدیم و پیراهن مان همین آیوا بود و مردم با آن خاطرات خوبی دارند چون بیشتر بازی ها را بردیم وقهرمان شدیم وفکر می کنم تیم خیلی خوبی داشتیم.

امضا روی پیراهن مقداری سخت است و این را بعد از مصاحبه امضا می کنیم. یک پیراهن دیگر هم داریم و باز هم آیوا.

بله این لباس اول است و آن یکی دوم. این پیراهن ها خاطرات خیلی خوبی دارد چون ما اکثر بازی ها را با این پیراهن ها می بردیم و مردم خاطرات خوبی دارند. نوع و شکلش هم جدید بود و دوست داشتند.

ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید. صحبت پایانی.

مرسی خیلی لذتبخش بود کمی سخت بود ولی لذتبخش بود و چالش جالبی بود و فقط دوست دارم از این تریبون به طرفداران پرسپولیس بگویم واقعا از شما ممنونم چون در این 6 سالی که، حالا می گویم 6 سال چون سال اول هم که با برانکو بودیم و دوم شدیم با تفاضل گل دوم شدیم. در این 6 سال فکر می کنم بیشترین حمایت را هواداران کردند و وقتی تیم دوم شد صدهزار نفر ایستاده تشویق کردند پرسپولیس را و فکر می کنم قهرمانی از آنجا شروع شد و خیلی ممنونم چون واقعا سنگ تمام گذاشتند و می توانیم با همدل بودن حتی بیرون از زمین هم نتایج خوبی بدست بیاوریم.

ممنون از شما و مخاطبان طرفداری.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات تختی، دایی و قلیچ خانی در باشگاه 100 امتیازی ها / نتایج تیم منتخب قرن (19) تلاش برای فروش مهدی قائدی به هر تیمی غیر از الغرافه و استراماچونی؟! ولادمیر آلکنو: مشکل اصلی ما سرویس بود، کمر تیم شکست؛ من فکر کردم معروف سرویس بهداشتی رفته است شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان تحقق یک رویا؛ احتمال هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در فصل آینده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فکر می کنم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!