Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@23:18:41 GMT

دختر علی سلیمانی: من صدای بابایم هستم، حلالم کنید

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۴۷۷۴

دختر علی سلیمانی: من صدای بابایم هستم، حلالم کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر علی سلیمانی، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون که دیروز در اثر عوارض ابتلا به کرونا درگذشت، امروز جمعه ۲۲ مرداد در بهشت زهرا تهران برگزار شد.

برگزاری این مراسم که به‌صورت زنده از لایوِ چندین صفحه در اینستاگرام قابل مشاهده بود، علی‌رغم درخواست چندین و چندباره سهیلا جوادی، همسر زنده‌یاد علی سلیمانی از مردم برای عدم حضور در بهشت زهرا، با تجمع علاقه‌مندانِ او همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این مراسم که اجرای آن بر عهده سیدجواد هاشمی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بود، نوحه‌ای که علی سلیمانی در فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به ترکی آذری خوانده بود، پخش شد.

در ادامه مراسم، سبا سلیمانی، دختر علی سلیمانی که حال مساعدی نداشت، با خواندن نوشته‌ای کوتاه، چنین گفت: «ساعت پنج‌وبیست دقیقه سحرگاه ۲۱ مردادماه سال ۱۴۰۰ درست در آن دم که آفتاب دمید، چشمانم باز شد و تو چشمانت را بستی. علی‌بابا، علی‌بابا، باشکوه لحظه‌ای بود، لحظه‌ای که جسم زمینی‌ات را رها کردی تا سبک‌تر سفر کنی. من تکامل را درک کردم با ذره‌ذره وجودم با حافظه انگشتانم که لحظه‌ای از دستان تو جدا نشد. من از تو آموختم که بخندم،  که امیدوار باشم، که صبور باشم، شاد باشم و شادی را نشر دهم، آموختم که زندگی ادامه دارد.»

او ادامه داد: «کرونا چه واژه منحوسی اما کرونا، پیله بود، دور تو تنیده شد، تو پروانه شدی و من پرواز تو را با چشم جان دیدم. عشق واژه حقیری است برای احساسی که بین ما سه نفر جریان دارد. ما خانواده سه نفره، سه ضلع مثلث هستیم؛ قوی‌ترین شکل تمام دنیا. هیچ‌چیز آن‌قدر قوی نیست که اضلاع این مثلث را متزلزل کند. وجود ما سه نفر از ازل تا ابد برای کنار هم بودن خلق شده است. به قول خودت هر کس آمده سهمش را بدهد برود.»

سبا سلیمانی افزود: «با اسم علی به دنیا آمد، با عشق علی زیست و با علی هم‌قدم شد تا خدا. من صدای سلامی که به علی گفت را شنیدم. من شنیدم وقتی می‌گفت به خدای کعبه رستگار شدم. بابا، علی‌بابا، امروز تن تو بذر است، ما در زمین می‌کاریمت تا سبز شوی و سبز بمانی.»

او با بیان این که آن‌چه می‌گوید از طرف مادرش، سهیلا جوادی است که خود توان صحبت ندارد، گفت: «از تک‌تک ابراز همدردی‌ها که باعث تسلی‌خاطرمان شد متشکریم. شرایط جامعه شرایط سخت و دردناکی است. قطعا افراد شبیه ما کم نیستند، خیلی زیادند، بی‌شمارند بی‌شمار آدم هستند که مثل من نمی‌گویم «یتیم» چون برایم واژه غریبی است، می‌گویم جسم پدرشان را به خاک سپردند ولی روحش کنارشان است.»  

سبا سلیمانی صحبتش را این چنین به پایان رساند: «علی همیشه می‌گفت امید را نشر دهید چرا که زندگی با همه سختی‌هایش ادامه دارد. اگر می‌خواهید پدرم، علی در آرامش باشد و شاد باشد، شادی و امید را از این‌جا به یادگار ببرید. از شما خواهش می‌کنم اگر از پدرم بدی دیدید، حلالش کنید. من زبانِ بابایم هستم، حلالم کنید.»

۵۷۲۵۹

کد خبر 1544718

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران بازیگران تئاتر ویروس کرونا سید جواد هاشمی علی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 849417 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا منطقه ۱۷ حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم