Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@14:30:08 GMT

پیام بکام به مسی: به خانواده خوش آمدی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۴۸۵۴

پیام بکام به مسی: به خانواده خوش آمدی

لیونل مسی پس از به نتیجه نرسیدن مذاکراتش با بارسلونا برای تمدید قرارداد، این هفته به PSG پیوست و دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال، پیام مثبتی برای ستاره آرژانتینی فرستاده است.

دیوید بکام در پیامی به لیونل مسی گفته است که پس از پیوستن به PSG، عضو خانواده شده است.

فوق ستاره آرژانتینی به دلیل مشکلات مالی نتوانست در بارسلونا بماند و غول های فرانسوی خیلی سریع توانستند با او به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود مسی به پاریس یک کودتای بزرگ برای پاری سن ژرمن است که اکنون می تواند با سه بازیکن اصلی خود؛ مسی، نیمار و کیلیان امباپه امید به کسب افتخارات متعدد داشته باشد.

بکام در حال حاضر مال تیم آمریکایی اینتر میامی است که به عنوان یکی از مقاصد احتمالی مسی نیز نام برده می شد، اما آخرین روزهای بازی بکام در پارک دو پرنس سپری شد.

در آن زمان مالکان قطری باشگاه به دنبال این هدف بودند که اسم و رسمی برای باشگاه در بین غول های بزرگ اروپایی دست و پا کنند، اکنون آنها یک قدرت ثابت شده هستند و بکام معتقد است که اوقات هیجان انگیزی بریا پاریسی ها در پیش است.

او در پستی اینستاگرامی خطاب به مسی گفت: "تبریک می گویم دوست من، تو اکنون به خانواده پیوسته ای. اوقات بسیار هیجان انگیزی، نه تنها برای همه در پاریس، بلکه برای کل فرانسه در پیش است..."

مسی جدیدترین نام بزرگی است که به پاریس نقل مکان کرده؛ چرا که پاریسی ها همچنان مشغول تقویت نیروهای خود هستند.

سرخیو راموس، جانلوئیجی دوناروما و جینی واینالدوم هر سه به عنوان بازیکن آزاد به PSG پیوستند و هزینه هنگفتی نیز برای به خدمت گرفتن اشرف حکیمی خرج شد.

ستاره برنده شش توپ طلا مصمم است که چهارمین عنوان قهرمانی خود در چمپیونزلیگ را به همراه PSG به دست بیاورد. آخرین قهرمانی مسی در اروپا در سال 2015 بوده است و او مطمئن است که می تواند در پاریس بار دیگر به این هدف دست یابد.

مسی در مراسم معارفه خود در این باره گفت: "این تیم آماده است. نقل و انتقالات جدیدی وجود دارد، اما آنها نزدیک بوده و آماده قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.

من فقط برای کمک به اینجا آمده ام. رویای من این است که دوباره این جام را ببرم و فکر می کنم پاریس بهترین مکان برای این کار است."/ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال

به گزارش خبرنگار مهر، سیاست کیفی گرایی و تطابق با آن ، سیاست کمیته ملی پارالمپیک بعد برای اعزام ورزشکاران و تیم ها به بازی های پارالمپیک بر اساس سهمیه تخصیصی به آنها است.

این مسئله اعزام تیم ملی گلبال به این دوره از بازی های پارالمپیک را مبهم کرده بود. این تیم آبان سال گذشته در مسابقات آسیا پاسفیک که به میزبانی هانگژو برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت و سهمیه آن رقابت ها برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از خود کرد.

با این حال و به دلیل محرز نبود شرایط کیفی این تیم برای مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، اعزام ملی پوشان گلبال به پاریس منوط به حضور در دو تورنمنت بین المللی به میزبانی المان و سوئد بود. تورنمنت آلمان سال گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران از حضور در آن صاحب سه برد شد و نتیجه سه دیدار را هم واگذار کرد.

تورنمنت بین المللی سوئد اما کنسل شد و همین مسئله ابهاماتی پیرامون وضعیت این تیم برای اعزام ایجاد کرد. این موضوع نگرانی های دوباره را متوجه این تیم در مسیر پارالمپیک کرد تا آنجا که موضوع در نشست یکشنبه گذشته هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک هم توسط محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابیایان و کم بینایان مطرح شد.

در نهایت اما با پیگیری های صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان، کمیته ملی پارالمپیک موافقت خود را با اعزام تیم ملی گلبال به بازی های پارالمپیک صادر کرد.

بدین ترتیب تیم ملی گلبال ایران پس از دوازده سال در بازی های پارالمپیک ا حضور خواهد داشت.

بازی های پارالمپیک پاریس ۷ تا ۱۸ شهریور به میزبانی پاریس برگزار می شود.

کد خبر 6093767

دیگر خبرها

  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • فیلم/ یورش پلیس فرانسه به دانشگاه ساینس پو پاریس
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • (عکس) استایل جدید و غیرمنتظره دیوید بکام
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه + فیلم
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال