Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته در واکنش به عکس مشترک سفیر روسیه و انگلیس برای یادآوری کنفرانس استعماری سال ۱۳۳۲ تهران،  اظهار داشت: مردم استان همدان خواستار برخورد جدی با سفرای این ۲ کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگ ایران همه سختی ها را به جان خریده‌اند تا عزتشان حفظ شود لذا سفرای روسیه و انگلیس باید عذرخواهی کنند و وزارت امور خارجه در این مورد باید عزتمندانه عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته عکسی از سوی سفیران انگلیس و روسیه در تهران منتشر شد که در آن «سایمون شرکلیف» سفیر جدید انگلیس به همراه  «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در سفارت روسیه و در همان محلی که روزولت، چرچیل و استالین در سال ۱۳۲۲، کنفرانس تهران را بدون اطلاع ایران برگزار کردند، عکس یادگاری گرفتند.  

آیین های عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به برگزاری آیین های عزاداری ماه محرم تاکید کرد: هیات‌های مذهبی در ایام محرم پروتکل‌های بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: در برگزاری محافل عزاداری های ماه‌ محرم‌ رعایت نکات بهداشتی و حفظ جان مردم در اولویت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیات‌های مذهبی در برگزاری محافل عزاداری ماه محرم توجه ویژه‌ای به رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه برگزاری مراسم در فضای باز داشته باشند.

تمامی شهرستان های تابعه استان همدان هم اینک در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

برچسب‌ها همدان امام جمعه همدان وزارت امور خارجه خطبه ها سفیر انگلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان امام جمعه همدان وزارت امور خارجه همدان امام جمعه همدان وزارت امور خارجه خطبه ها سفیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد