Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:45:33 GMT

اجرای جشنواره مجازی عکاسی در محله تاکسیرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۵۱۶۱

خبرگزاری آریا - جشنواره مجازی عکاسی با عنوان «زیبایی را به همسایه خود هدیه دهیم» از مجموعه رویدادهای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در محله تاکسیرانی منطقه 14 در حال اجراست.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، سعید تیموری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه بالکن پیوندی بین فضای داخلی خانه و محیط پیرامونی است که متاسفانه به جهت محدودیت فضای آپارتمانی در بسیاری از ساختمان ها سرنوشت تلخی پیدا کرده، افزود: موضوع زیباسازی و آراستگی بالکن ها وظیفه تک تک شهروندان و به شکل نظام مند بر عهده مدیران آپارتمان و مهمترین مولفه های شهروندی مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیموری افزود: بر این اساس فعالیت های آموزش های شهروندی منطقه به منظور آگاه و حساس سازی شهروندان نسبت به موضوع پاکیزگی و زیبایی نمای بالکن ها و نقشی که در زیبایی فضای عمومی شهر دارند، انجام می شود.
او با بیان اینکه هدف از پیگیری این موضوع در واحدهای همسایگی با تعامل و یکدلی این است تا آراستگی بصری و نمای زیبای شهری حاصل از تلاش جمعی محقق شود، از اهدای هدایایی به برگزیدگان این جشنواره تابستانی که بهترین عکاسی را از بالکن های زیبا در همسایگی شان ارائه کردند، خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت