Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد باقری نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته علامرودشت همگان را به رعایت تقوای الهی، و انجام واجبات و ترک محرمات توصیه کرد و گفت: باید عزای سیدالشهدا را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی گرم نگه داشت.

وی گفت: امام حسین (ع) در جواب عبدالله مشرقی که گفت همه آماده قیام بر علیه شما هستند، فرمودند خدا مرا کفایت می‌کند، ما نیز نباید خدای متعال را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب جمعه علامرودشت افزود: امام حسین (ع) در فرمایشات خود در روز عاشورا به اصحابش فرمودند که رستگار کسی است که در آخرت رستگار باشد، و شقی و بدبخت کسی است که در آخرت شقی و بدبخت باشد، ما نیز باید راه ائمه اطهار (ع) را دنبال کنیم.

حجت الاسلام باقری نیا امام‌جمعه علامرودشت در خطبه دوم نماز به بی تفاوتی و کج فهمی مردم در عصر پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: با گذشت ۵۰ سال بعد از ارتحال رسول خدا (ص) حادثه غم انگیز عاشورا را رقم زدند.

وی به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه ما باید ولایت پذیری را داشته باشیم.

وی در خصوص مجالس حسینی اظهار کرد: مجالس حسینی مایه خیر و برکت است، و متولیان حسینیه‌ها و هئیت های مذهبی باید به جد تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

باقری نیا افزود: مساله اول کشور رفع بیماری کرونا است، که مسؤلین باید واکسن را هرچه سریع‌تر از داخل، و یا خارج از کشور تهیه کنند تا این مشکل مرتفع گردد.

امام جمعه علامردشت تصریح کرد: برگزاری مراسم عزای حسینی در زیر سقف ممنوع است و این دستور، یک حجت شرعی ست.

باقری نیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عزای حسینی افزود: کاری نکنید که دشمن بگوید که مجلس امام حسین (ع) عامل شیوع ویروس کرونا شده است.

وی به طرح مواسات همدلی و کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: امید است حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) و خیرین بزرگوار و مردم خداجوی با کمک‌های مومنانه خود به یاری نیازمندان بشتابند.

کد خبر 5280306

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری واکسن کرونا ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم بوشهر روز خبرنگار واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا گرگان اردبیل واکسیناسیون باقری نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • نماز جمعه سنندج
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور