Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد عکس اخیر سفرای روسیه و انگلیس را درسی خواند برای مردم کشورمان که بدانند به غیر از خدا و نیروی ملت نمی‌توانیم به کسی اتکا کنیم چرا که اگر روزی منافع این کشورها اقتضی کند، به ما پشت خواهند کرد.

آیت الله «سید محمد رضا مدرسی یزدی» امروز جمعه ۲۲ مردادماه در نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل این شهر برگزار شد، با اشاره به دهه امر به معروف و نهی از منکر، عنایت به ایام متعلق به سیدالشداء را خواستار شد و افزود: در عین این که باید احترام لازم به ساحت قدسی آن حضرت و اصحابش گذاشته شود، باید دستورات و موازین بهداشتی نیز به طور کامل رعایت شود تا مبادا یکی از شیعیان آن حضرت(ع) در این مجالس آسیبی ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: برخی عوام بازی که مجلس امام حسین(ع) جای شفاست و جای کرونا نیست با مکتب خود امام حسین(ع) و جدش رسول اکرم(ص) سازگار نیست چرا که مجلس امام حسین(ع) همیشه و در هر زمان این گونه نیست که قوانین تکوین و تشریح را ملغی کرده باشد.

امام جمعه موقت یزد با بیان این که امام حسین(ع) غایت آفرینش است و به اندک اشاره‌ای جهان را زیر و رو خواهد کرد، گفت: اما آن به معنای این نیست که همه جا و در مجالس امام حسین(ع) سنت الهی را بشکنیم چرا که خداوند باری تعالی برای هر چیزی سببی قرار داده است.

وی ادامه داد: باید تاکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری را در مورد کرونا همه اعم از دولت و غیردولت، مسئولان و غیر مسئولان جدی بگیرند، باید به مسائل مادی و معنوی را هر دو در کنار هم مورد توجه قرار دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید و برنامه‌هایش، اظهار کرد: مهمترین برنامه کشور بعد از بیماری کرونا، اهتمام به رفع مسائل اقتصادی کشور است که بخشی از آن نیز متاثر از کرونا نیز هست.

وی گفت: نباید راه اقتصادی اشتباهی که سالهای سال دولتها به حسب ظاهر برای حفظ محبوبیت خود پیموده‌اند را دنبال کنیم و منافع و مصالح دراز مدت را فدای مسائل زود هنگام کنیم.   

وی با تشکر از حضور رئیس جمهور منتخب در بین مردم، گفت: حضور نباید به نحوی باشد که خدای ناکرده شاهد مبتلا شدن ایشان نیز باشیم چرا که اگر در اثر حضور در اجتماعات بدون رعایت مسائل امنیتی و بهداشتی دچار بیماری و مشکلی شوند، چه کسی قرار است مشکلات جامعه را مرتفع کند لذا باید توجه کرد که مردم نیز راضی نیستند که حضور ایشان باعث خدشه به سلامتشان شود.

این فقیه شورای نگهبان خطاب به مجلس شورای اسلامی که اخیراً اسامی پیشنهادی وزرا و هیات دولت جدید را دریافت کرده‌اند نیز خواست تا بدون رعایت هیچ شاخصی مگر اهتمام به دو معیار دین‌داری و کارآرایی اقدام به انتخاب اعضای هیات دولت کنند. البته مولفه‌های انتخاب صحیح زیاد است ولی این در معیار از شاخص‌های اصلی است.

مدرسی به اقدام زشت سفرای روس و انگلیس در روزهای اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: این دولتها باید از کشورمان عذرخواهی کنند و مردم کشورمان از این اقدامات دریابند که به غیر از خدا و نیروی ملت خودمان نمی توانیم به کسی اتکا کنیم، چرا که اگر روزی منافع آنها اقتضی کند، همه‌ی قراردادهایشان با کشورمان را فراموش خواهند کرد و به کشورمان پشت می کنند. البته مادامی که به عهد خودشان پایبند باشند، ما نیز پایبندیم و اعمال خلافشان را نیز تذکر می‌دهیم.

وی به وضعیت امروز افغانستان نیز اشاره و عنوان کرد: مردم و دولتمردان آگاه باشند صرف این که طالبان اعلام می کند که طالبان قبل نیست و فکر و روش‌شان تغییر کرده است، نباید اعتماد کرد و هر چند بنا نداریم در امور کشورها دخالتی کنیم ولی نسبت به هر تهدیدی که امنیت کشورمان را متاثر خواهد کرد و باعث اختلاف در بین مسلمانان خواهد شد، بی‌تفاوت نخواهیم بود و دولتمردان با هوشیاری این شرایط را تحت نظر داشته باشند و با دقت در موارد مورد نیاز موضع نشان دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان تمام این فتنه‌ها را ناشی از خدعه‌های دولتمردان آمریکایی دانست و ابراز ایمدواری کرد که این مشکلات و مسائل در کنار رفع معظلات اقتصادی کشورمان برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه موقت يزد نمازجمعه یزد آیت الله مدرسی یزدی امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم

هری کین اعتقاد دارد فتح لیگ قهرمانان اروپا، پایانی خوش برای این فصل بد بایرن مونیخ خواهد بود

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند تا سرنوشت این جدال حساس در سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ هری کین در این بازی یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ بود و در کنار عملکرد کلی خوبش، توانست یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. حال این ستاره انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی درباره هدف‌شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او گفت:

هر چیزی که برای آن می‌جنگیم در این تورنمنت است، ما فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی در خانه رئال مادرید سخت خواهد بود اما ما باید با ایمان کامل و برای پیروزی به آنجا برویم. لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌تر از هر چیزی است و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم، فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. با این حال هنوز راه درازی در پیش داریم.

کین سپس درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید و بازی هفته آینده در روز چهارشنبه، گفت: 

این‌ها بازی‌های بزرگی هستند. جو امروز باورنکردنی بود و مطمئنم هفته آینده نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ بازی کنم. نکات مثبت زیادی در بازی امروز وجود داشت اما برخی جزئیات کوچک نیز هستند که باید آن را اصلاح کنیم زیرا ممکن است به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. ما باید نسبت به هفته آینده خوش‌بین باشیم.

 کین درباره اینکه جود بلینگام پیش از زدن ضربه پنالتی به او چه حرفی زد، گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من غرق آن لحظه شده بودم و مطمئنم سعی کرد چیزی بگوید تا حواس مرا پرت کند. 

صحبت جود بلینگام با هری کین پیش از زدن ضربه پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم