Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیوی سونی اعلام کرد که فیلم «ونوم: بگذار کارنیج بیاید» به کارگردانی اندی سرکیس را به جای ۲۴ سپتامبر در تاریخ ۱۵ اکتبر اکران می‌کند. علت این تغییر زمانی افزایش شمار مبتلایان به نوع دلتای ویروس کرونا در آمریکا ذکر شده است.

این احتمال وجود دارد که دنباله «ونوم» اولین قطعه از دومینوی تأخیر‌های فیلم‌هایی باشد که قرار است در فصل پاییز روی پرده نقره‌ای بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر اکران فیلم «شانگ-چی» مارول و دیزنی در تاریخ ۳ سپتامبر باقی مانده و «زمانی برای مردن نیست» از مجموعه فیلم‌های جیمزباند همچنان قرار است ۸ اکتبر اکران شود. «ونوم ۲» در این تاریخ جدید باید با فیلم «قتل‌های هالووین» محصول یونیورسال رقابت کند.

«ونوم: بگذار کارنیج بیاید»، دنباله‌ای است برای «ونوم» که در سال ۲۰۱۸ اکران شد و ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. در این فیلم «تام هاردی» بار دیگر در نقش ادی بروک ظاهر شده و مقابل شخصیت شرور کارنج با بازی وودی هارلسون قرار گرفته است.

نایومی هریس، استیون گراهام در نقشی نامشخص شان دلانی، لورنس اسپلمن و لری الومبامیو دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

هاردی این هفته در مصاحبه جدیدی با «اسکوایر» تأیید کرد که از حالا مشتاق است تا در فیلم دیگری نقش شخصیت شرور دنیای «مرد عنکبوتی» را تکرار کند و سه‌گانه‌ای را به پایان برساند.

او در این باره گفت: به قسمت سوم هم فکر می‌کنم، چون به نظرم باید این دنباله را نیز همزمان نوشت. تا وقتی قسمت دوم پرفروش نشود، قسمت سوم چراغ سبز نخواهد گرفت، اما استودیو فعلا از دومین قسمت راضی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • «تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟