Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامند جوانبخت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "تانیا شعفی"، خبرنگار خبرگزاری کردپرس، با خبر (کتابخانه برتر آذربایجان غربی تعطیل شد/ سکوت مسوولان فرهنگی ارومیه) رتبه نخست بخش خبر نخستین دوره جشنواره "کتاب خوان و رسانه" را بدست آورد.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف زنده نگه داشتن فضای کتابخانه و کتاب خوانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اهمیت نقش مطالعه، تقویت ارتباط رسانه‌ها با کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیران کشوری و استانی و اعضای کتابخانه‌های عمومی، مسوولیت پذیری اصحاب رسانه در قبال خدمات و برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی، ایجاد زمینه شکوفایی استعدادها و خلاقیت اصحاب رسانه در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر مردم ایران اسلامی با ظرفیت‌های فرهنگی، خدمات و برنامه‌های موجود در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در نهایت توسعه گفتگوهای عمومی و نخبگانی درباره کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اظهار داشت: اولین جشنواره "کتاب خوان و رسانه" در ۶ بخش اصلی شامل "خبر"، "گزارش" (خبری، توصیفی، تحلیلی و تحقیقی و...)، "سرمقاله و یادداشت"، "گفت و گو"، "مقاله"، "عکس" (خبری، عکس غیرخبری، گزارش تصویری) برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲ بخش جنبی نیز شامل "اهدای جایزه به بهترین مطلب با محوریت افتتاح کتابخانه‌های مرکزی و اثرات آن در توسعه فضاهای فرهنگی ایران اسلامی" و همچنین "اهدای ۱۱ جایزه به بهترین گزارش از توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نهاد در کتابخانه‌های عمومی" با ۱۱ موضوع محوری برگزار شد.

جوانبخت اضافه کرد: بخش ویژه این جشنواره نیز به رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو و تلویزیون) با رویکرد توجه به اخبار و گزارش‌های ویژه رسانه‌های ملی در حوزه کتابداران، کتاب خوان‌ها و کتابخانه های عمومی اختصاص داشت.

به گزارش ایرنا، برگزیدگان نخستین دوره جشنواره "کتاب خوان و رسانه" در بخش‌های برگزیدگان اصلی، برگزیدگان جنبی، آثار برگزیده رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی و با تجلیل ویژه از برگزیدگان رادیویی و تلویزیونی سراسری، به صورت مجازی معرفی و تقدیر شدند.

در این جشنواره ۹۰۰ اثر درباره محورهای جشنواره دریافت شده بود.

برچسب‌ها مهاباد خبرنگار آذربایجان غربی رسانه جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد خبرنگار آذربایجان غربی مهاباد خبرنگار آذربایجان غربی رسانه جشنواره کتابخانه های عمومی کتاب خوان و رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی