Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر اینکه تمام امکانات نماز جمعه بخش مرکزی یزد در اختیار ستاد کرونا قرار می‌گیرد، گفت: با تمام توان برای مقابله با کرونا ایستادگی می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی یزدی در خطبه‌های این هفته بخش مرکزی یزد با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی اظهار  داشت: بسیاری از مسئولان و مردم مستضعف دنیا از مقام عزت جمهوری اسلامی در پرتو مقاومت در برابر سلطه گران غبطه می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این هفته همچنین 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی هم هست افزود: سرسلسله مقاومت در فرهنگ اسلامی، آزادگان هستند و آنها بودند که این فرهنگ را در مقابل کفر آن هم در عرصه عمل نشان دادند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: رشادت جانبازان و آزادگان باید در تاریخ اسلام ثبت شود و قطعا این اقدام در نزد پروردگار متعال انجام شده است.

مدرسی یزدی خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز دارای ویژگی‌های بارز و خاصی بودند که اخلاص، شجاعت، بصیرت، وفاداری، توکل بر خدا، قناعت، یاد معاد و توجه به فواید ایثار و دفاع از جمهوری اسلامی از جمله این ویژگی‌ها است.

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اشاره کرد و گفت: در این ایام باید عزاداری‌ها با رعایت کامل و تمام دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

سیر ابتلا به کرونا در استان سمنان صعودی است؛ کرونا را جدی بگیریمامام جمعه بوشهر: تجهیزات درمانی و اقلام دارویی ویژه بیماران کرونایی تأمین شودفرار آمریکا از مسئولیت‌های کرونایی/ تبعیض علیه سایر کشورها کاخ سفید را روسفید نمی‌کند

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری 10 محور اساسی در فرمایشات دو روز قبل مطرح کردند که مسئله کرونا محور اصلی این صحبت‌ها بود و بر ضرورت تامین گسترده واکسن و حل مشکل توزیع دارو و حضور جدی نیروهای مسلح و رعایت شیوه‌نامه‌ها توسط مردم همانند ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا از تاکیدات اساسی در فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه(ع) خاطرنشان کرد: در تاکیدات مقام معظم رهبری به صورت ویژه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری تاکید وجود داشت؛ این مجالس با توجه به اینکه مجالس دعا و یاری جستن از پروردگار و ائمه اطهار(ع) هست حتما باید ادامه داشته باشد و در کنار آن اما حتی یک نفر هم نباید در این مجالس دچار بیماری شود.

مدرسی یزدی ادامه داد: به عنوان امام جمعه بخش مرکزی یزد اعلام می‌کنم که تمامی امکاناتی که در اختیار ستادهای نماز جمعه بخش مرکزی قرار دارد به صورت کامل در اختیار ستاد کرونا قرار می‌گیرد و حتی مصلی‌ها و حوزه‌های علمیه هم در اختیار ستاد هست و اگر ضرورت داشته باشد نمازهای جمعه راهم برای حفظ سلامت مردم تعطیل می‌کنیم.

وی به شروع کار دولت سیزدهم و معرفی وزرای جدید اشاره کرد و افزود: در این دوره مسئولان فعلی باید حتما انگیزه‌های خود را در سطوح مختلف حفظ کنند و در هر بخشی که هستند این انگیزه را به صورت کامل داشته باشند چه بسا که خودشان باید به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه بخش مرکزی یزد اختیار ستاد مدرسی یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در همایش متمرکز زائران بیت الله الحرام گفت: زایران بایستی معرفت و دانش خود را در خصوص حج بالا ببرند و آموزش ببینند و مطالعه کنند و بدانند این سفر مانند قیامت است و باید برای مهیا شدن چه کارهایی باید انجام دهیم.

وی بیان کرد: نماز در جوار کعبه حال و هوای خاصی دارد و باید ببینیم در نماز چقدر با خلوص و نیت هستیم و به آداب نماز با نیت در خانه خدا پایبند باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: گذشته خود را مرور کنید که در دنیا چقدر حواسمان به نمازمان بوده و چقدر با قرآن زندگی می کردیم و چقدر رفتارمان قرآنی بود و در سفر حج باید این امور را در خود تقویت کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در مسجدالحرام که می روید مراقب امور معنوی باشید و نماز و دعایتان معنادار باشد و به دعا و نماز و نیایش ها اهمیت ویژه دهید.

وی افزود: لازم است به نماز جمعه که حج فقراست توجه کنید و بدانید با حج زنده ایم و در زمان غیبت لازم است پیرو جانشینان باشیم و به ولایت اهمیت دهیم و یاوری و نصرت و پای کار بودن بیانگر امادگی ماست.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در زمان حج به یاد خدا باشید و بعد از مراسم هم بیشتر از گذشته خدا را یاد کنید و رعایت تقوا و شرکت در برنامه های مذهبی و دینی را جدی بگیرید.

در ادامه این مراسم به صورت نمادین طواف خانه خدا اجرا شد.

دیگر خبرها

  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند