Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا مولایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، گفت: باید از حوادث عاشورای ۶۱ هجری قمری درس بگیریم و بصیرت خود را تقویت کنیم، آنچه که باعث شد عاشورا اتفاق بیافتد بی تقوایی بود، دین خود را به دنیا فروختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فهرج در ادامه با اشاره به اقدام ناشایست و غیردیپلماتیک سفیر جدید انگلیس خواستار برخورد با او از سوی دستگاه دیپلماسی کشور شد وگفت: سفیر انگلیس خبیث که سابقه امنیتی دارد باید در آغاز ماموریتش به شدت تنبیه شود تا مراقب رفتارش باشد.

او در ادامه گفت: رفتار سفیر روسیه دور از انتظار بود و انتشار یک متن دوپهلو، این رفتار بی ادبانه را جبران نمی‌کند و باید با صراحت از ملت ایران عذرخواهی کند، دولت روسیه باید سفیرش را توجیه کند تا مراقب باشد در دام اطلاعاتی سفیر انگلیس خبیث نیفتد.

امام جمعه فهرج همچنین خواستار برخورد مناسب با سفیر انگلیس شد و گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید برای برخورد متناسب با این گستاخی تدبیر نماید.

آقا مولایی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم آیت الله رئیسی ۱۳ همین دوره ریاست جمهوری گفت: اقتصاد کشور، امروز مسئله‌ای اساسی است و باید دولت جدید در این عرصه اقدامات خود برای حل مشکلات دنبال کند.

امام جمعه فهرج همچنین از دولت خواست براساس بیانات مقام عظمای ولایت تقویت تولید داخلی، وارد کردن مردم در میدان اقتصاد، ایجاد اشتغال برای جوانان، حفظ و تقویت ارزش پول ملی و حل مشکل گرانی باید در راس برنامه‌های اقتصادی دولت جدید قرار گیرد.

امام جمعه فهرج همچنین بر تولید واکسن ایرانی تاکید کرد و اظهار داشت: تولید واکسن ایرانی باعث دسترسی پایدار، امنیت بیولوژیک، صرفه اقتصادی و توانایی فنی را به دنبال خواهد داشت.

او در پایان از هیئت‌های مذهبی خواست در برگزاری مراسمات عزاداری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و مراسمات را در فضای باز برگزار کنند وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیئت‌های عزاداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوب عمل کردند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه سفیر انگلیس امام جمعه فهرج سفیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور