Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته فنی اتحادیه فوتبال اروپا، اسامی بازیکنان دارای شانس کسب عنوان بهترین دروازه‌بان، بهترین مدافعان، بهترین هافبک‌ها و بهترین مهاجمان فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان را منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوفا فهرست 12 نفره بهترین‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در خطوط مختلف از دروازه تا خط حمله را اعلام کرد که در این فصل همانطور که انتظار می‌رفت، اکثریت بازیکنان از ترکیب دو تیم فینالیست فصل گذشته یعنی چلسی و منچسترسیتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی قهرمان این رقابت‌ها 5 نماینده دارد و منچسترسیتی سه بازیکن.

فهرست بهترین‌های خطوط مختلف لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 به شرح زیر است:

بهترین دروازه‌بان‌ها: تیبو کورتوا (رئال مادرید)، ادرسون (منچسترسیتی) و ادوارد مندی (چلسی)

بهترین مدافعان: سزار آسپیلیکوئتا (چلسی)، روبن دیاز (منچسترسیتی) و آنتونیو رودیگر (چلسی)

بهترین هافبک‌ها: کوین دی‌بروینه (منچسترسیتی)، جورجینیو (چلسی) و انگولو کانته (چلسی)

بهترین مهاجمان: ارلینگ هالند (بوروسیا دورتموند)، روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ) و کیلیان امباپه (پاری‌سن‌ژرمن).

از میان سه گزینه برتر هر پست، یک نفر به‌عنوان برنده نهایی اعلام می‌شود که این اعلام همزمان با معرفی بهترین بازیکن فصل گذشته یوفا و قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در روز پنجشنبه 26 آگوست (جمعه دو هفته دیگر) در ترکیه رخ خواهد داد.

فصل گذشته، مانوئل نویر از بایرن مونیخ به‌عنوان بهترین دروازه‌بان، یاشوا کیمیش از بایرن مونیخ به‌عنوان بهترین مدافع، کوین دی‌بروینه از منچسترسیتی به‌عنوان بهترین هافبک و روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به‌عنوان بهترین مهاجم انتخاب شدند.

مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا| صعود بنفیکا، موناکو و یاران صادق محرمی به پلی‌آف/ حذف رنجرز و المپیاکوس

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا عنوان بهترین بایرن مونیخ فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره سابق بایرن مونیخ، در مورد نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. بایرن مونیخ و رئال مادرید فرداشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.  

رئال با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی یک چهارم نهایی به این مرحله رسیده و بایرن مونیخ هم آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی نیمه نهایی شود.

ماتئوس که به عنوان تحلیلگر و مفسر فوتبال فعالیت می‌کند به شانس تیم تحت هدایت توماس توخل برای صعود به فینال خوش‌بین است.

ماتئوس گفت: "منچسترسیتی از رئال مادرید قوی‌تر است، فکر می‌کنم بایرن از این قرعه خوشحال‌تر شده است. مطمئنم در حال حاضر جو فوق‌العاده‌ای در رختکن وجود دارد و این باعث می‌شود که نه تنها مادرید، بلکه لیگ قهرمانان اروپا را نیز ببریم."

او ابراز امیدواری کرد بایرن به فینال صعود کند:"من می‌خواهم فینال آلمانی را در لندن ببینم، به نظرم بازی خوبی خواهد بود. به دورتموند هم اعتماد دارم که باید به مصاف پاری سن ژرمن برود."

ماتئوس همچنین درمورد کارلو آنچلوتی گفت:"کارلو نه تنها یک مربی بزرگ است، بلکه یک فوتبالیست بزرگ بود. من مقابل او در میلان بازی کردم. و برای بازیکنان حرفه‌ای بود. او اکنون در رئال نقش یک پدر را بازی می‌کند، مانند یوپ هاینکس برای بازیکنان مونیخ چند سال پیش."

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود